וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ראש אינדיאני

12.4.2011 / 9:56

קליבלנד הלוהטת רשמה ניצחון שמיני ברציפות, 0:4 על האיינג'לס. טמפה ביי מחצה את בוסטון, שבר ביד לפורקאל

מיטש טאלבו שחקן קליבלנד אינדיאנס. Chris Carlson, GettyImages
מיטש טאלבו והאינדיאנס בגרוב רציני/GettyImages, Chris Carlson

לפני פתיחת העונה היא נראתה כמו מועמדת ודאית לעוד שנה ארוכה ומיוסרת, אבל לפחות כרגע, קליבלנד אינדיאנס היא הלהיט של ה-MLB. השבט ניצח הלילה 0:4 את לוס אנג'לס איינג'לס, ה-W השמיני ברציפות. מיטש טאלבו עבד קשה והגיש פנינה של שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, מאט לאפורטה חבט להומראן שני שלו העונה.

מעודדת מהניצחון בסדרה מול היאנקיז, בוסטון פתחה את המפגש מול טמפה ביי עם דייסקה מאטסוזקה על הגבעה וחטפה טלטלה רצינית. מאטסוזקה צלח שני אינינגים בלבד, בהם הופגז בשמונה ריצות והרד סוקס הובסו 16:5. שישה אינינגים טובים של קייל מקלילן עזרו לסנט לואיס לגבור על אריזונה 2:8, לאנס ברקמן ירה להומר שני העונה.

לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה את האלופה 1:6 בסן פרנסיסקו, כשקלייטון קרשאו צולח שישה אינינגים ושני שליש עם שבעה סטרייקאאוטים. המחיר לניצחון הזה היה שבר בידו של השורטסטופ רפאל פורקאל, שייעדר תקופה ארוכה. אוקלנד ניצחה בשיקגו את הווייט סוקס 1:2 בזכות הומר של קורט סוזוקי באינינג העשירי.

טקסס ממשיכה להסתמך על ההגשה המצוינת שלה, כשאלקסי אוגנדו הגיש שבעה אינינגים בדרך ל-0:2 על ג'סטין ורלאנדר ודטרויט. שיקגו קאבס המחפשת יציבות הכניעה ביוסטון את האסטרוס 4:5. קולורדו הרותחת הגיעה לסיטי פילד וגברה שם על המטס 6:7. טרוי טולוויצקי לא היה צריך הפעם את צליליו של ג'סטין ביבר כדי לחבוט להומר הרביעי שלו העונה. סיאטל גברה בביתה על טורונטו 7:8 בזכות מהפך גדול בשלושת האינינגים האחרונים, לאחר שכבר הייתה בפיגור 7:0. סינסינטי עברה את סן דייגו 2:3.

דייסקה מאטסוזקה שחקן בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, GettyImages
בואנ'ה, אתה גרוע. מאטסוזקה/GettyImages, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully