וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בתחתית? סדרה של שיחות אישיות בהפועל באר שבע

11.4.2011 / 12:49

גביש, יחיאל וסוארס התבקשו להגיע לחדרו של המאמן, אחרים יגיעו בקרוב. ברקת משאירה למאמן את ההחלטה בנוגע לעתידו

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, ערך שיחות אישיות עם שלושה משחקני הקבוצה, כחלק מסבב שיחות שהוא מתכנן לערוך בימים הקרובים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

השלושה הם הבלם עודד גביש, הבלם אבי יחיאל והקשר וויליאם סוארס. המאמן בחר דווקא בשלושה שחקני הגנה, ככל הנראה על רקע האכזבה מהיכולת ההגנתית של הקבוצה במחזורים האחרונים. בימים הקרובים יוזמנו שחקני נוספים לשיחה.

בעקבות ההפסד לנתניה, בחר קלינגר לבטל את היום החופשי שהוא מעניק בדרך כלל לאחר משחקים וערך אתמול אימון כרגיל. לשחקנים הוא אמר: "הגענו למצב שדברים תלויים בנו. אנחנו אחראים לגורלנו וצריכים להיות חזקים".

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, קלינגר עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה למרות הסיכום המוקדם עימו. הדברים אינם תלויים רק במיקום של הקבוצה לאחר המחזור הבא (אז יוודע האם הקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון או האמצעי), אלא בשיקולים נוספים. כך או כך, במועדון ישאירו את ההחלטה אם להישאר בעונה הבאה בידי המאמן.

כזכור, בין הצדדים לא נחתם חוזה והבעלים אלונה ברקת החליטה לממש את האופציה באמצעות סיכום והודעה בעל פה, שמחייבת מבחינה משפטית. גורם במעודון העריך אמש כי אם הקבוצה תנצח את מכבי תל אביב ותגיע לפלייאוף האמצעי, הסיכויים שהמאמן יישאר גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully