וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הג'וש החוסם של בוסטון

11.4.2011 / 10:41

הופעה ענקית של ג'וש בקט העניקה לבוסטון ניצחון 0:4 על היאנקיז. גם המלס היה חשמל ב-0:3 של פילדלפיה על אטלנטה

ג'וש בקט שחקן בוסטון רד סוקס. Winslow Townson, AP
וואו, איזו הופעה. בקט/AP, Winslow Townson

ג'וש בקט הושמץ קשות בשנים האחרונות, אבל הלילה (בין ראשון לשני) הוא היה חד על הגבעה. המגיש של בוסטון סילק עשרה חובטים של ניו יורק יאנקיז בסטרייקאאוט והגיש שמונה אינינגים בדרך לניצחון 0:4 ו-1:2 בסדרה. "כשהרוטציה שלנו עובדת, אנחנו לא חושבים על מה שקרה אתמול", אמר בקט. דסטין פדרויה עזר עם שלוש חבטות, הרד סוקס עם מאזן של שני ניצחונות ושבעה הפסדים.

גם קול המלס לא פתח את העונה טוב בפילדלפיה, אבל במשחקו השני העונה לא ריחם על אטלנטה, ועם שבעה ושמונה משובחים שלו הפיליז קטלו את הברייבס 0:3. טקסס ממשיכה להיות כוח וגברה בתוצאה זהה, 0:3, על בולטימור, כשעם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של דרק הולנד רשמה את מאזן פתיחת העונה הטוב בתולדותיה, 1:8.

טמפה ביי ממשיכה בפתיחת העונה הרעה שלה. הרייז צנחו למאזן 8:1 לאחר עוד הפסד בשיקגו, 6:1. פול קונרקו רשם שני הומראנס במשחק הזה. מילווקי עברה את שיקגו קאבס 5:6, פרינס פילדר הצליח להוציא כדור ראשון העונה מחוץ לפארק. סנט לואיס גברה בסן פרנסיסקו על בארי זיטו והג'איינטס 1:6. קולורדו הלוהטת הסתייעה בשישה ושלושה של ג'וליס צ'אסין כדי לגבור על פיטסבורג 5:6.

וושינגטון עברה את ניו יורק מטס 3:7, כשלשתי הקבוצות מאזן של 5:4. קנזס סיטי המפתיעה גברה על דטרויט 5:9 ומאזנה עומד על 3:6. מפתיעה נוספת בבית המרכז היא קליבלנד, שאחרי 4:6 בסיאטל טאטאה את המארינרס ועלתה למאזן יפה של 2:7. אוקלנד ניצחה 3:5 בטורונטו.

יתר תוצאות הלילה:

לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 1:3
סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:7
יוסטון - פלורידה 1:7
אריזונה - סינסינטי 8:10

קול המלס שחקן פילדלפיה פיליז. David Goldman, AP
כשהוא בפורמה כזו, הרוטציה של הפיליז נראית עוד יותר מסוכנת. המלס/AP, David Goldman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully