וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין: "העונה של עכו נחשבת להצלחה"

הדס גרינברג

10.4.2011 / 14:17

למרות ההתרחקות מהפלייאוף העליון, בהפועל עכו יודעים שזו הייתה עונה מוצלחת. החלוץ מוסיף: "נילחם כל עוד סיכוי"

אחרי תקופה ארוכה, פניהם של אנשי ושחקני הפועל עכו נראו אתמול (שבת) נפולים. ההפסד לבית"ר ירושלים גרם לקבוצה להתרחק מהפליאוף העליון, אליו שאפו להגיע ובקבוצה קיוו להגיע למחזור האחרון כשהדברים תלויים בהם ולא בקבוצות אחרות. אין זה סוד שבחודש האחרון חלה ירידה ביכולת השחקנים והמחץ בחלק הקדמי שאפיין את עכו. האכזבה בקבוצה גדולה לאור העובדה שהיא הייתה מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, אבל התרחקה ממנו בצורה משמעותית מחר אחד לסיום העונה.

חלוץ הקבוצה רועי דיין, התייחס להפסד אתמול ואמר: "לא שיחקנו טוב, לא הגענו למצבים, בית"ר היו עדיפים והגיע להם לנצח. אנחנו צריכים לנצח את סכנין במחזור האחרון כי יש עוד סיכוי תיאורטי להעפיל לפלייאוף העליון וכל עוד יש סיכוי כזה - נלחם עד הסוף ואנחנו ממש לא יוצאים לפגרה השבוע. נקווה לנצח את סכנין וששאר התוצאות יהיו לטובתנו".

דיין אף מסכים כי הפועל עכו של התקופה האחרונה לא מזכירה את הפועל עכו של תחילת העונה: "זה נכון. אנחנו לא אותה הפועל עכו של תחילת העונה, אנחנו לוקים בהנעת כדור ומתקשים להגיע למצבים - זה בנוסף לכך שקבוצות למדו אותנו. כל זה בא לידי ביטוי בתוצאות".

על אף האכזבה וההתרחקות מהפלייאוף העליון, יש לציין כי הפלייאוף האמצעי והכדורגל שהפועל עכו שיחקה העונה תחת אלי כהן בהחלט מהווים שדרוג לעומת היכולת והמיקום בשנים הקודמות. "אם מסתכלים על התמונה הכוללת ועל הציפיות שהיו, אפשר לומר שהעונה הזו נחשבת להצלחה. עשינו מעל המצופה גם בהתקדמות אישית של השחקנים וגם מבחינה קבוצתית. אי אפשר להתעלם מזה שברוב העונה איישנו את המקום החמישי. אז יש לנו טעם מר אם לא נסיים בפליאוף העליון אבל פלייאוף אמצעי לא יהיה אכזבה".

שחקני הקבוצה זכו היום למנוחה וישובו מחר לאימונים, לקראת המחזור האחרון של העונה הסדירה בו תארח הקבוצה את בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully