וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר ירושלים: "הכל קיצוני מדי"

10.4.2011 / 10:25

בבית"ר ירושלים חגגו את הניצחון על עכו ואת העלייה למקום ה-10, אבל זוכרים את חוסר היציבות. מחמאות למויאל ובן לולו

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר ה-0:2 הביתי על הפועל עכו אתמול (שבת), שביחד עם ההפסד של הפועל באר שבע, העלה את הקבוצה למקום העשירי המוליך בסוף העונה לפלייאוף האמצעי. רוני לוי התייחס לשבוע הקשה ולשבוע העצבני שעבר על הקבוצה, ואמר:"עברנו שבוע לא קל אחרי אשקלון כי בסך הכל שיחקנו שם טוב, אבל התוצאה וההשלכות היו לרעתנו. לא אהבתי את מה שהיה השבוע בבית"ר, אבל זה לגיטימי ולא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה. התחושה הרבה יותר טובה ויש לנו אמונה שאפשר לעשות את זה ולהגיע לפלייאוף האמצעי".

במהלך מחצית המשחק לוי חשש שהקבוצה תאבד את היתרון ואמר לשחקנים: "אתם עומדים טוב, אבל צריכים לעשות פעולות יותר מהירות וחכמות כדי להכריע את המשחק ולא לחכות שהם יגיעו לשער שלנו. בואו נגמור את המשחק". בסיום לוי היה נינוח יותר והסביר: "הבקענו שער במחצית הראשונה והשתפרנו מאוד בחלק השני בהתקפה. יצרנו הרבה מאוד מצבים והיינו ראויים לניצחון".

התברגות בפלייאוף האמצעי תאפשר לבית"ר ירושלים שקט אחרי הרבה זמן ורוני לוי: "זה ייתן לנו זמן להכין את עצמנו, לנסות שחקנים שיכולים לעזור לנו בעונה הבאה ולחשוב בראש שקט ונקי מה ואיך צריך לעשות. אבל אני עדיין אני מעדיף שלא להיכנס לפרטים האלה לפני שעשינו את העבודה כי יש לנו משחק מאוד קשה בקרית שמונה".

טל: "כשאנחנו כובשים ראשונים זה נראה אחרת"

עידן טל למוד הניסיון, שכבש את השער הראשון אתמול, יודע שבשבוע אחד הכל יכול להתהפך ושבית"ר עלולה לחזור למקום ה-11 ולשחק בכל זאת בפלייאוף התחתון. "כשאנחנו כובשים ראשונים זה נראה אחרת, השחקנים מקבלים ביטחון. אני שמח שניצחנו אבל צריכה להיות המשכיות", אמר הקשר הוותיק, "אני שמח על הניצחון אבל לא על העליות והירידות שיש לנו. המשכיות זה המפתח ואני מצפה שנתעלה על עצמנו כי בשבוע הבא מצפה לנו משחק קובע מול קרית שמונה".

בבית"ר ובצוות המקצועי החמיאו בסיום לקובי מויאל, תומר בן יוסף ומשה בן לולו. מויאל כבש אתמול שער בכורה במדי הקבוצה ובן לולו נכלל בתכניות של הקבוצה גם לעונה הבאה. שחקנים בבית"ר אמרו על החלוץ הצעיר: "בן לולו עוד יכול להפוך לחלוץ המוביל של בית"ר בשנים הבאות. הוא משחק עם כח, טכניקה וחכמת משחק. הוא לא שיחק הרבה ועדיין לא הראה את כל מה שהוא יודע, אבל הוא שחקן שלבית"ר כדאי לבנות עליו לשנים הבאות".

גם אלי דסה, שחזר להרכב אחרי שמונה משחקים, קיבל מחמאות. במהלך המשחק דסה קיבל לא מעט חיזוקים מתומר בן יוסף שנראה דוחף אותו, מכוון אותו ומנסה לחזק לו את הבטחון, כאשר בקבוצה אמרו: "בחודשים האחרונים תומר לוקח אחריות על לא מעט צעירים ומנסה לעזור להם להתמודד עם כל הלחץ והבלאגן מסביב. לא קל לשחקנים צעירים כמו דסה או ריקן להיות מגינים בבית"ר ירושלים עם כל הלחץ מהקהל וצריך סבלנות איתם".

למרות כל השמחה, החגיגות בחדר ההלבשה והקדשת הניצחון של השחקנים לארקדי גאידמק, בסיום כולם ירדו לקרקע במהירות, וסיכמו: "הכל קיצוני מדי. לפני שבוע הושפלנו באשקלון, במהלך השבוע רוני רצה להרוג אותנו ועכשיו אנחנו מנצחים ועולים למקום שמוליך לפלייאוף האמצעי. במחזור הבא הכל יכול להתהפך אז צריך להתרכז אך ורק בשבוע הבא ולהחזיר משהו מהכבוד שאיבדנו השנה. אולי אחר כך גם לבוא לגביע בשיא הבטחון ולנסות להפתיע את הפועל תל אביב בבלומפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully