וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לבית"ר יש גרעין מצוין לשנה הבאה"

9.4.2011 / 21:09

מאמן בית"ר ירושלים החל להתכונן לקיץ אחרי שקבוצתו עלתה למקום העשירי. אלי כהן: "עשינו עונה גדולה, לא נוריד את הראש"

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) צעד גדול לעבר הבטחת ההישארות בליגה, כשגברה 0:2 על הפועל עכו וטיפסה למקום העשירי המוליך לפלייאוף האמצעי. קובי מויאל כיכב עם בישול לעידן טל בדקה השביעית ושער יפה בדקה ה-73, והבית"רים חגגו עם הקהל בטדי ניצחון ביתי שלישי ברציפות שנתן למועדון הרבה שקט בתקווה להשלים את העבודה במשחק מול עירוני קרית שמונה במחזור האחרון של העונה הרגילה בשבוע הבא.

"היום היה חשוב לנו הניצחון", אמר רוני לוי בסיום. "עכו עושה השנה דברים גדולים ויש להם התקפה חזקה, ניצחנו בצדק, הקבוצה שיחקה טוב והגענו להרבה מצבים. יש לנו עוד משחק אחד, אני מקווה שנעשה את העבודה. למרות הניצחון, אני עדיין רוצה שנדע סופית שהבטחנו את ההישארות שלנו בליגה. לשמחתי בבית"ר ירושלים יש גרעין מקומי מצוין שיכולים להיות בסיס לסגל בשנה הבאה".

מויאל הוסיף: "חשוב שניצחנו ועלינו למקום העשירי. הכי חשוב מבחינתנו זה ההמשכיות. בקרית שמונה אנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה כדי להישאר בליגה ולעלות סופית לפלייאוף האמצעי. הניצחון נותן טיפה שקט, השחקנים שיחקו כמו גברים היום אחרי שכל השבוע היינו בדאון, ועשינו את זה היום בגדול. אבל אסור לשכוח שיש לנו משחק בשבוע הבא".

בצד המפסיד היה אלי כהן שאמר: "אנחנו לא בתקופה טובה, ולא בשיאנו. קשה לנו מאוד לחזור למשחק מפיגור, ואני לא זוכר שהגענו אפילו למצב אחד. חבל מאוד, כי היינו יכולים לעשות דבר גדול העונה, אבל עוד הכל פתוח. הפועל עכו עושה עונה גדולה, אף אחד לא נתן לנו סיכוי וכבר לפני מספר מחזורים הבטחנו לעצמנו את הפלייאוף האמצעי. הבעיה היא לא עזיבה של שחקנים אלא היכולת שלנו. אנחנו לא צריכים להוריד את הראש, יש לנו עוד משחק מול סכנין וננסה לנצח את המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully