וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר עשוי לעזוב בתום העונה את ב"ש

גורם במועדון: "יש סיכום בעל פה, לא חתימה. ההחלטה רק בידיים שלו". המאמן לא מתכוון לקחת החלטה לפני הפלייאוף

מערכת וואלה

צילום וידאו: אלברטו דנקברג
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, עשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה למרות הסיכום, שהושג בעל פה, לעונה הבאה, כך מעריכים גורמים במועדון. גורם בכיר בקבוצה סיפר בסוף השבוע כי קלינגר לא חתם עדיין על חוזה לעונה הבאה ואמר: "אלונה ברקת מימשה את האופציה בעל פה וההחלטה כעת היא רק בידיים שלו. אם הוא ירצה הוא ימשיך בקבוצה".

קלינגר לא מתכוון לקחת החלטה לפני המשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, אך הערב (שבת), לאור ההפסד למכבי נתניה (2:1) והניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל עכו, הקבוצה ירדה למקום ה-11 וכבר עתה ברור כי כל תוצאה פרט לניצחון בשבוע הבא בבלומפילד על מכבי תל אביב הפצועה (אלא אם כן בית"ר תפסיד בקריית שמונה), תוביל את הקבוצה לפלייאוף התחתון.

"בנושא קיום המשחק בלי קהל מוטב שאני לא אדבר. זו לא החלטה שלי או של המועדון. אני חושב שמי שקיבל את החלטה צריך לתת תשובות וכל מה שאני אגיד ישמע כמו תירוץ", אמר ניר קלינגר ועבר לדבר על ההפסד: "אני מאוד מאוכזב ועצוב מהמצב אליו הגענו. אנחנו נתעשת ונדבר אחרי המחזור האחרון. יש בקבוצה מצב של חוסר ביטחון. בעיקר במחצית השניה היינו קרובים יותר להבקיע את השוויון. כשלא הולך, הכל מתהפך לך בפנים ואז שחקן בועט והכדור נכנס לך בזווית".

קלינגר התקשה להתייחס לבעיות המקצועיות ואמר: "קשה לי לענות תשובות ישירות עכשיו. כל השאלות שלכם נכונות, אבל יש מין לופ כזה של דאון ושחקנים מרגישים חוסר אמונה. יש לי הרבה עבודה".

בלי קשר לזהות המאמן, ברקת מתכננת לעשות שינויים גדולים בעונה הבאה. שחקנים כמו אבי יחיאל, ליאור ז'אן, איברהים בסיט, ג'יימס ביסו, דוד רביבו, יחיאל צגאי ואוהד כהן עשויים לעזוב. שחקני הקבוצה נשמעו מעט המומים בסיום, לאחר שנודע כי הקבוצה ירדה למקום ה-11. "יש כאן שחקנים בלי טיפת בושה, שלא אכפת להם מהקבוצה", תקף בקצרה שחקן בקבוצה את חבריו.

סבע: "מי שבתוך הקבוצה, לא מופתע מהמיקום שלנו"

במכבי נתניה חגגו משחק ליגה 10 ברציפות ללא הפסד שהעלה את הקבוצה למקום השישי. במחזור האחרון תארח את נתניה את מכבי חיפה ותקווה לשמור על המקום שיוביל אותה לפלייאוף העליון.

ראובן עטר סיכם: "הרגשה לא נעימה לבוא ולשחק בלי קהל, אבל ההחלטה מקובלת עלי. כבשנו שני שערים, יכולנו לכבוש יותר, ואני מרוצה מאוד מהקבוצה שלי. השחקנים הציגו משחק מאוד מאורגן עם מחויבות והחסרונות (של דגני ומעבי המוצהבים) לא הורגשו. בתחילת העונה לא חושבים על מה שיקרה בסוף, אבל בתקופה האחרונה אנחנו מאוד מאמינים".

כובש הצמד אחמד סבע חגג: "כשהגיע הכדור חשבתי לבעוט ישר ואני שמח שנכנס. מי שבתוך הקבוצה לא מופתע מהמיקום שלנו. המרקם הקבוצתי הוא הסוד שלנו. אני מקווה שבמחזור האחרון נשאיר את הנקודות ונעלה לפלייאוף העליון. בכל משחק שאני משחק בליגת העל, אני חושב על השנים שפספסתי בליגה הלאומית".

אוהדי באר שבע נגד ראש העיר

בנושא אחר: אוהדי הקבוצה המתינו מחוץ לאצטדיון במהלך המשחק והביעו מחאה כלפי ברקת וראש העיר, רוביק דנילוביץ', משום שלא התירו את כניסתם לאצטדיון. לאחר המשחק קיללו האוהדים את ההנהלה והמאמן ודרשו לעשות שינוי.

הדוברת ציפורה חלפון הגיבה בשם המועדון. "לאחר סבב התייעצויות עם כל הגורמים: ראש העיר דנילוביץ', פיקוד העורף, המשטרה ונציגי ההתאחדות", אמרה. "הוחלט לקיים את משחק הבית במתכונת חירום. הנהלה המועדון כפופה להוראות פיקוד העורף". עוד לפני פתיחת המשחק הודיע המועדון כי הוא רוצה לקיים את המשחק בנוהל רגיל כולל קהל, אך הוא ייאלץ לקיים את הוראות כוחות הביטחון.

אוהדי הפועל באר שבע צופים במשחק ללא קהל. אלברטו דנקברג, מערכת וואלה
ליגת העל 2011. וסרמיל/מערכת וואלה, אלברטו דנקברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully