וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב סגן אלוף אירופה: "מקווה שזה רק ישתפר"

9.4.2011 / 14:52

מעידה בסיום תרגיל כמעט מושלם עשתה את ההבדל בין מדליית כסף לזהב למתעמל. שטילוב: "יכול לנצח בכל תחרות שאשתתף"

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. רויטרס
מדליית כסף, ועדיין יש לו תחושת פספוס. אלכס שטילוב/רויטרס

המתעמל אלכס שטילוב רשם היום (שבת) את ההישג הטוב ביותר בקריירה שלו כשזכה במדליית הכסף בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה שמתקיימת בברלין. למעשה, רק מעידה בסיומו של תרגיל שיכול היה להיות מושלם עשתה את ההבדל בין שטילוב לתואר.

שטילוב היה המתחרה השישי מבין שמונה בגמר, וכשהוא עלה לביצוע התרגיל שלו, הוא היה צריך לעבור ניקוד של 15.325 נקודות אותו השיג הרוסי אנטון גולוצוצקוב. שטילוב הציג תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה במיוחד ועד לרגע האחרון נראה היה כי מדובר בתרגיל מושלם. בריצה האחרונה שלו, שטילוב מעד אחרי הסלטה שסיימה את התרגיל, מה שהוריד לו כמה עשיריות מהניקוד.

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. רויטרס
יזכה לתמריץ של 35 אלף שקלים מהוועד האולימפי הישראלי. שטילוב/רויטרס

בסופו של דבר, שטילוב זכה לציון של 15.400 נקודות, שהעלה אותו למקום הראשון. אלא שפלביוס קוצ'י הרומני שעלה להתחרות מיד אחריו והשיג ניקוד של 15.500 נקודות, קטף את מדליית הזהב. שטילוב נאלץ להסתפק הפעם במדליית הכסף שהיא למעשה ההישג הטוב ביותר שלו אחרי שבשנת 2009 זכה במדליית ארד גם באליפות אירופה וגם באליפות העולם.

בכל מקרה מדובר בהישג אדיר ובהישג הטוב אי פעם של ההתעמלות הישראלית. שטילוב יזכה לתמריץ של 35 אלף שקלים מהוועד האולימפי הישראלי בעקבות ההישג, אם כי הוא עדיין לא עמד בקריטריון למשחקים האולימפיים ואת זה הוא יוכל לעשות רק באליפות העולם שתתקיים מאוחר יותר השנה.

"אני מרוצה מאוד מהתחרות הזאת ומקווה שזה רק ישתפר", אמר שטילוב לאחר מכן. "אני יודע שאני יכול לנצח בכל תחרות שאני אשתתף בה ועכשיו אני אתכונן לאליפות העולם. היה לי תרגיל טוב, אני יודע שהוא יכול להיות יותר טוב כי הנפילה הורידה לי נקודות. אני מקווה לניקוד גבוה יותר בפעם הבאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלכס שטילוב מתעמל ישראלי (שמאל). רויטרס
מקווה לניקוד גבוה יותר בפעם הבאה. שטילוב על הפודיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully