וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חרזי יצא לעקוב אחר שחקנים בהונגריה

הירוקים יפגשו ביום שני את ק"ש, הסקאוט חושב על העתיד. בן שמעון או אלי כהן יאמנו בעונה הבאה? גורם: "לא מתעסקים במאמן"

במכבי חיפה נמשכות ההכנות לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שני הקרוב. הירוקים יודעים שניצחון יבטיח באופן סופי את המקום הראשון לפני הקיזוז ותחילת הפלייאוף, כמו גם את האפשרות לארח את משחק העונה נגד הפועל תל אביב, שעשוי אף לקבוע את גורל האליפות.

הסקאוט אלון חרזי יצא להונגריה על מנת לעקוב אחר שחקני רכש לעונה הבאה. לאחר מכן ייצא להשתלמות של סקאוטים בלונדון. עידן ורד שב לאימונים מלאים, ויכול להיות שיהיה בסגל למרות הכל.

לאחר חודש וחצי, שבמהלכו נעדר הקפטן יניב קטן, השחקן ישוב לסגל למשחק. קטן הבהיר לצוות הרפואי והמקצועי כי הוא מרגיש יותר טוב. במחזור הקודם הייתה התלבטות אם לשלב אותו ב-18, אך הוחלט לתת לקטן מנוחה נוספת. ביום שני הוא יישב על ספסל המחליפים ואף צפוי להשתלב במהלך המשחק.

כמו קטן, גם ליאור רפאלוב ואייל משומר שהיו מוצהבים במחזור הקודם, ישובו להרכב של חיפה. רפאלוב ייכנס במקום עידן ורד שסובל ממתיחה, ומשומר במקום עלי עוסמאן, שגמר את העונה בעקבות קרע במיניסקוס.

שינוי נוסף שמתכנן אלישע לוי הוא הצבתו של הקשר הגנאי סיידו יאיא במקום ג'ון קולמה. במשחק האחרון הוחלף קולמה במחצית הראשונה אחרי שהתלונן על כאבים בברכו, אך במהלך השבוע הוא התאמן באופן מלא, אך אלישע לוי החליט לתת את ההזדמנות לקשר הצעיר, כשעל כף המאזניים מונחת העובדה שקולמה לא צפוי להמשיך בחיפה בעונה הבאה.

שלומי אזולאי, שכבש את אחד השערים במחזור האחרון נגד הפועל עכו, ימשיך לקבל את הקרדיט ואמור לפתוח בהתקפה לצד תומר חמד, שאף הוא כבש. אייל גולסה ימשיך להיעדר מהמשחק בשל הפציעה שממנה הוא סובל. ולדימיר דבאלישווילי, שבמחזור האחרון הוחלף בשל כאבים בגב, נעדר השבוע ולא ייכלל בסגל של הקבוצה. מוחמד גדיר תורגל אף הוא בהרכב.

פיטר מסיללה עורך אימונים מלאים בשבועיים האחרונים, אך אלישע לוי עדיין לא החליט אם להכלילו בסגל. ייתכן כי בסופו של דבר מסיללה יפתח בסגל, מכיוון שבחיפה מקווים כי הוא יחזור כמה שיותר מהר ולהחזירו לכושר במטרה למכור אותו אותו בקיץ.

במכבי חיפה עדיין לא פנו לאף מאמן באופן רשמי, אך דבריו של שחר ביום שישי לפיהם יש מספר מאמנים שמועמדים לעונה הבאה הפכו לשיחת היום בקרב השחקנים. למרות הדיבורים סביב ראובן עטר, נוגע כי מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, הוא אחד המועמדים לאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה במקרה שאלישע לוי לא ימשיך בקבוצה. בן שמעון הוליך את קריית שמונה לעונה מוצלחת, כשהבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון כשבמאזנה ששה הפסדים בלבד ב-28 משחקי ליגה, תוך הצגת כדורגל התקפי. הקבוצה כבשה 48 שערי זכות, שלושה שערים בלבד פחות מחיפה.בחיפה לא פוסלים אפשרות שגם אלי כהן מהפועל עכו יאמן. גורם בחיפה אמר אמש: "אנחנו לא מתעסקים במאמן לעונה הבאה. לא עשינו את זה בעבר וגם היום זה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully