וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס נכים: נועם גרשוני בחצי הגמר בטורניר מיאמי

אברהם תשובה

9.4.2011 / 9:04

הטניסאי הישראלי גבר על בראיין ברטן האמריקאי 3:6, 3:6. נבחרת הנשים בכדור שער הודחה ברבע הגמר בטורניר בטורקיה

הטניסאי נועם גרשוני, חבר בית הלוחם תל אביב, שהפתיע בשבוע שחלף כשגבר על המדורג 1 במסגרת הטורניר הבין לאומי בטניס לנכים שמתקיים במיאמי שבארצות הברית, השיג בסוף השבוע הישג נוסף כשהעפיל לשלב חצי הגמר.

בשלב רבע הגמר בדרגת נכות גבוהה ניצח גרשוני, המדורג 23 בעולם, את בראיין ברטן האמריקאי 3:6, 3:6. 32 טניסאים נכים נוטלים חלק בטורניר היוקרתי.

* נבחרת הנשים של ישראל בכדור שער לעיוורים הצליחה בסוף השבוע להעפיל לשלב רבע הגמר לאחר שגברה בשלב המוקדם גם על ספרד וגרמניה. בשלב רבע הגמר נוצחה ישראל על ידי טורקיה המארחת 8:3. בעקבות ההפסד, תתמודדנה הנשים במשחקי הדירוג 5-8.

* מאמני נבחרת הנכים בשחייה, נח רם ויעקב בנינסון, קבעו את הרכב השחיינים שייצגו את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בחודש יולי בברלין. ההרכב כולל את ענבל פזרו, ענבל שוורץ גנפול, אראל הלוי, קרן ליבוביץ, איאד שלבי, איציק ממיסטבלוב, אלעד בלחסן, מור מסרי, ניקולאי מורגנוב, יואב ולינסקי, וקפטן הקבוצה זיו בטר. ראש המשלחת יהיה ד?ר פיטר פזרו.

* במרכז הספורט של אילן בר"ג נערך בסוף השבוע גמר גביע המדינה בענף הבויצ'ה (המותאם לנפגעי שיתוק מוחין). בגמר היחידים זכה נדב לוי שגבר על חגית נגר מורדו 4:7. לוי זכה גם בגמר הזוגות כאשר יחד עם יצחק אזולאי גברו על ניר אלפרט ואמיר רוזנברג 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully