וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "ההחלטה לשחק ללא קהל - מחדל"

9.4.2011 / 15:00

המשחקים באשדוד ובבאר שבע נערכו ללא קהל, גם מכבי ת”א שיחקה באולם ריק, בן זקן זועם. גם לוזון נגד: ”יש לקיים שגרה”

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו

הלילה הקשה שעבר על ישובי הדרום לא פסח גם על הכדורגל הישראלי. מטח הרקטות, כולל לעבר באר שבע, גרם לפיקוד העורף ולראשי הערים למסור כי המשחק בין הפועל באר שבע למכבי נתניה הערב (19:00) ייערך ללא קהל. בהמשך נקבע שגם למשחק בין מ.ס אשדוד להפועל חיפה (19:00) לא תתאפשר כניסה של אוהדים, כמו גם למשחק הכדורסל בין מכבי אשדוד למכבי תל אביב (20:45).

ביממה האחרונה נפלו בדרום כ-70 רקטות ופצמ"רים, מרביתם בשטחים פתוחים. בבאר שבע נפצעו במהלך הלילה חמישה בני אדם באורח קל, בעת שמיהרו לנוע למרחבים ממוגנים. לאחר סבב התייעצויות עם כל הגורמים: ראש העיר רוביק דנילוביץ', פיקוד העורף, המשטרה, נציגי ההתאחדות ומועדון הפועל באר שבע, הוחלט לקיים את המשחק באצטדיון וסרמיל במתכונת חירום וללא הכנסת קהל.

ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד, זעם: "ההחלטה שלא לקיים את המשחק עם קהל היא החלטה לא טובה, אולי אפילו החלטה טיפשית. אין לי בעיה בעניין הסיבה הבטיחותית ושלום הצופים והשחקנים, אבל למיטב הבנתי העירייה היתה יכולה לקבל את ההחלטה לסגור את המתקן ולא לקיים את המשחק. פנינו להתאחדות ואמרנו להם שאין קהל וזה לא ספורטיבי, זה פוגע בשחקנים ורצינו לדחות את המשחק, אבל ההתאחדות אמרה שאי אפשר לדחות את המשחק. אני חושב שכל מה שהיה פה הוא מחדל".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הבהיר את עמדתו לגבי ההחלטה: "אני לא רואה סיבה לקיים משחקים ללא קהל, אבל אני לא המשטרה או פיקוד העורף. לא חשבתי לדחות את המשחקים, אנחנו צריכים לקיים שגרת חיים. יש לנו מחויבות, המשחקים מופיעים בטוטו ומי אמר שבעוד שלושה ימים המצב ישתנה. אלונה ברקת מבינה יותר את ההחלטה. ג'קי בן זקן ואנשי אשדוד רוצים לשחק עם קהל. אם הבעיה שמישהו מפחד, אני מוכן להגיע ולשמור עליו". לגבי בריאות השחקנים אמר: "יש אמצעים להגן על השחקנים והשופטים, רצים למנהרה והיא ממוגנת ואין שום בעיה".

בהתאחדות הודיעו כי משחק הנוער בין הפועל באר שבע למכבי הרצליה במסגרת רבע גמר גביע המדינה יבוטל, כמו גם יתר המשחקים של מחלקות הנוער והילדים בעיר אשדוד.

בהתאחדות לכדורגל הוסיפו כי "בעקבות המצב הביטחוני בדרום הארץ, הוחלט על דחיית כל המשחקים של מחלקות הנוער השונות (מטרומים ועד נוער) בערים באר שבע ואשדוד. בנוסף קבוצת מעלה אדומים (טרום ב') ביקשה שלא להגיע לאשקלון, ונענתה בחיוב. כל פנייה נוספת מטעם קבוצות תקבל מענה ספציפי. ההתאחדות לכדורגל תמשיך להתעדכן מול כוחות הביטחון, ובמידה ויוחלט על דחיית משחקים נוספים, תעדכן בנושא".

עדכון ראשון: 9:38
עדכון אחרון: 16:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully