וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אטלנטה על ההדסון

9.4.2011 / 12:49

מאחורי טים הדסון, אטלנטה עברה את קליף לי ופילדלפיה עם ניצחון 3:6. ניצחון ראשון העונה לרד סוקס, 6:9 על היאנקיז

זה לא היה יפה, אבל זה הגיע בסוף. לאחר שישה הפסדים רצופים, הגיעה בוסטון רד סוקס לראשונה העונה לפנוויי פארק וניצחה את ניו יורק יאנקיז 6:9.

מאחורי ג'ון לאקי, שעדיין לא מוצא את הסטרייקזון, הרד סוקס פיגרו 3:1, אבל עם אינינג שלישי בן חמש ריצות עלו ל-3:6. אלא שהפסים חזרו עם ריצה אחת בכל אינינג, כשהמשווה נרשמת ממחבטו של אלכס רודריגז, שירה להומר השלישי שלו העונה. הגרביים חזרו להוביל והפעם לא שמטו את היתרון ואף הגדילו אותו ל-6:9. בסיום, מיד לאחר השמירה של ג'ונתן פפלבון, הם נשמו לרווחה - יש ניצחון בעיר השעועית. דסטין פדרויה חבט להומר ברד סוקס, לאקי ניצח, גם אם לא כל כך הגיע לו.

גם טמפה ביי קצרה ניצחון ראשון העונה, 7:9 בשיקגו על הווייט סוקס, דווקא לאחר הודעת הפרישה של מני רמירז ממשחק. היא עשתה את זה עם חמש ריצות באינינג התשיעי, בעקבות קריסה של הקלוזר של שיקגו מאט ת'ורנטון. טורונטו גברה בלוס אנג'לס על האיינג'לס 2:3 והמשחק בין הדודג'רס לסן דייגו הופסק באינינג התשיעי במצב של 2:2. הוא ימשיך מאותה נקודה, כנראה היום.

אטלנטה גברה על קליף לי ופילדלפיה 3:6, במשחק בו הגיע צ'יפר ג'ונס ל-2,500 חבטות. זה היה המפגש הראשון בעונה בה שתי הקבוצות צפויות ללכת ראש בראש עד ספטמבר, כשטים הדסון גומא שבעה אינינגים ושני שליש בניצחון. מינסוטה ביצעה באינינג השמיני מהפך על ברט אנדרסון מאוקלנד, שעד אז היה מבריק אבל הרשה שתי ריצות בדרך ל-1:2 של הטווינס. אריזונה התפוצצה ב-2:13 על סינסינטי וסן פרנסיסקו גברה במשחק דרמטי על סנט לואיס 4:5 לאחר 12 אינינגים.

יתר התוצאות:

דטרויט - קנזס סיטי 2:5
סיאטל - קליבלנד 12:3
פיטסבורג - קולורדו 3:4
מילווקי - שיקגו קאבס 7:4
יוסטון - פלורידה 4:3
ניו יורק מטס - וושינגטון 6:2
המשחק בין בולטימור לטקסס נדחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully