וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל אשקלון: משחק על 9 נקודות

אלי מחפוד ניסה לדרבן את שחקניו לקראת משחק החוץ (שבת, 19:00) שיקבע מי מהן תארח בפלייאוף התחתון. בכורה לדורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון ניצחה אשקלון 0:1 משער של מחמוד עבאס. היה זה המשחק הראשון בהיסטוריה בין השתיים בליגת העל.

* הניצחון הזה הגיע לאחר שישה הפסדים רצופים בהם הקבוצה לא הבקיעה שער וספגה 15 שערים ובסך הכל לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון.

* להפועל אשקלון שבעה ניצחונות העונה, שישה מתוכם נגד קבוצות המדורגות בפלייאוף התחתון.

* ניצחון של אשקלון יבטיח לה את המקום ה-14 בתום העונה ואירוח של סכנין במשחק במסגרת הפלייאוף התחתון.

* סכנין לא הפסידה העונה לאף קבוצת תחתית מלבד אשקלון בסיבוב הקודם.

*גם סלובודן דראפיץ' וגם חיים לוי הפסידו העונה במשחקם הראשון בקבוצה.

*סכנין מחזיקה ברצף לא מחמיא בן שישה משחקים ללא ניצחון, כשהאחרון הושג לפני שבעה מחזורים על בית"ר ירושלים.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה יודעים כי הפסד, והדרך ללאומית קצרה מאוד. שלומי דורה שהובא על ידי ההנהלה להשאיר את הקבוצה בליגה, ערך היום אסיפת קבוצה ואמר לשחקנים: "זה הזמן לצאת לדרך חדשה. אסור שמשחק כמו שהיה מול הפועל חיפה שלא היה בו רצון יחזור על עצמו. אני מצפה מכם לתת הכל על הדשא". דורה לא מתכנן שינויים רבים בהרכב לעומת המשחק האחרון, אך אחמד קאסום וחאמד גנאים שלא פתחו מול הפועל חיפה יעלו בהרכב הקבוצה כשדנאיל מיטב ולירן כהן ישובו לספסל.

הפועל אשקלון:

כבר לפני חודשיים סימנו במועדון את שני המפגשים מול בני סכנין, בליגה הסדירה ובפלייאוף, ככאלה שיכריעו מי מביניהן תרד ליגה ומי תוכל להגיע למקום ה-14 ולמבחנים. באשקלון מאוד רוצים לנצח, אך המטרה האמיתית היא קודם לא להפסיד ולנסות להבטיח במחזור האחרון של הליגה את המקום ה-14 ואירוח של סכנין בפלייאוף.

המאמן אלי מחפוד אמר לשחקניו: "אין הרבה מה להגיד על משחק כזה. אני כבר לא יודע על כמה נקודות המשחק הזה, אולי תשע. אנחנו הולכים למלחמת עולם ושם צריכים להוכיח שאנחנו שווים ליגת על. אם נהיה נחושים ונביא אופי נעשה את זה".

לגבי ההרכב, מחפוד סובל מהיעדרותם של שי פטלק ודניאל היידמן עקב צהובים ומהפציעה בשריר של אמייה טגה שצפוי להיעדר. לפיכך צפוי רביד גזל לפתוח כמגן ימני כשבקישור צפוי להחליף את גזל שי בירוק, כאשר גם אור עלוואה הצעיר בתמונה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: נסטיה צ'ה

לכולם ברור כי הקשר לא הסתדר עם המאמן לשעבר סלובודאן דראפיץ' והיכולת הדלה שהציג במגרשים לאורך כמעט כל העונה לא היתה במקרה. הסלובני ינסה לפתוח דף חדש יחד עם מאמנו החדש שלומי דורה שמאמין כי הוא האיש שיוציא את סכנין מהבור אליו נקלעה. משחק טוב של צ'ה, וסכנין תחזור מעל הקו האדום.

הפועל אשקלון: סואד פילקוביץ'

סכנין תלך עם כל מה שיש לה להכריע את המשחק ופילקוביץ' יצטרך לאזן את המשחק בקישור ולסייע לשקט במשחק ההגנה בכדי להתמודד עם זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו רביד גזל, דרקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, סואד פילקוביץ', שי בירוק (אור עלוואה), מחמוד עבאס, שניר גואטה, איליה יברויאן, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully