וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: רוצים אמצע, או שלא

בבירה בונים על ניצחון ביתי (ש', 19:00, ספ' 1) בדרך לפלייאוף האמצעי. הקבוצה של אלי כהן עדיין חולמת פלייאוף עליון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המפגש הראשון בין השתיים העונה נגמר בניצחון מוחץ של אלי כהן 0:3 על הבית"רים באצטדיון גרין. לעכו כבשו ג'קו ערפאת, מהראן ראדי ומוחמד כליבאת. השניים האחרונים יעמדו לרשות אלי כהן.

* בסך הכל חמישה מפגשים התקיימו בין השתיים בהיסטוריה של ליגת העל כאשר שלושה מהם הסתיימו ב-0:3. פעמיים התוצאה הזו נרשמה לזכות בית"ר.

* למלך שערי הפועל עכו, רועי דיין, יש כבר 14 שערים, אבל הוא לא כבש בשלושת המחזורים האחרונים. במפגש האחרון עם בית"ר ירושלים הוא כבש לשער של אריאל הרוש כבר בדקה ה-20, האם יצליח לעשות זאת שוב?

* בית"ר הבקיעה שלושה שערים בלבד בשבעה משחקי בית בסיבוב השני, עכו כבשה תשעה שערי חוץ בשבעה משחקי חוץ בסיבוב השני.

* עכו לא נוצחה בשלושה משחקי החוץ האחרונים והקשים והשיגה תיקו בקרית שמונה ובבלומפילד נגד מכבי וניצחון חוץ בווסרמיל.

* הפסד של בית"ר יגזור עליה סופית התברגות בפלייאוף התחתון.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק שמהווה את הסיכוי האחרון של הקבוצה להגיע לפלייאוף האמצעי. המאמן רוני לוי הקרין לשחקניו וידאו של משחק ההפסד באשקלון והעיר להם על החופש שנתנו לשחקנים מובילים. מעבר לכך, צפו השחקנים גם בקלטת של הפועל עכו עם דגש על ייצור השערים של הקבוצה ממצבים מועטים. לוי אמר לשחקניו: "זה משחק חשוב בצורה בלתי רגילה ואתם יודעים את זה. זאת אולי ההזדמנות האחרונה שלנו לנסות ולהתברג בחלק האמצעי. אתם צריכים להביא את כל מה שיש לכם למגרש. אני לא אומר שחייבים לנצח אבל חייבים לתת הכל כי זה מה שאני מצפה ואתם צריכים לצפות מעצמכם".

לוי עדיין לא סגור על ההרכב איתו יפתח. עידן טל תורגל בהרכב הראשון היום ליד קובי מויאל וגם ליד ליד הרווה קייג' ונראה כי רק לקראת המשחק יחליט המאמן על הציוות של הקישור האחורי, כשגם שי חדד נמצא בתמונה. מי שעוד נלחם על מקום בהרכב הוא דן איינבינדר, שתורגל בסוף האימון. לוי מתלבט והעובדה כי אבירם ברוכיאן עדיין לא החלים מהפציעה גרמה ללוי להציב את סטיבן כהן בקישור הקדמי לצד עמית בן שושן. משה בן לולו וסמואל יבואה צפויים לפתוח בחוד, אם כי ייתכן מערך אחר בו סמואל יבואה יפתח כחלוץ בודד. אלי דסה צפוי לפתוח כמגן ימני במקומו של ליאור ראובן. חן עזריאל ייעדר עקב האדום שספג באשקלון ואילו משה משאלוב צפוי להיות מחוץ לסגל עקב הפציעה אותה הוא סוחב בשבועיים האחרונים.

הפועל עכו:

בקבוצה אמרו ש"עד שזה לא נגמר זה לא נגמר". הכוונה היא לסיכויים שלה להעפיל לפליאוף העליון. במועדון מאמינים שניתן לנצח בטדי, בפרט לאור העובדה שהשחקנים של רוני לוי נמצאים בתקופה רעה. המאמן אלי כהן תירגל בימים האחרונים מספר הרכבים שונים, כשבאחד מהם הוציא את ניקולס פאלצ'וק וליעד אלמליח מההרכב ונתן את הקרדיט למוחמד כליבאת ושגיב כהן. לאחר מכן ניסה את אלכסנדר זהבי ולואיס זומא כחלוץ בודד כשרועי דיין מלך שערי הקבוצה נותר בחוץ.

ייתכן כי כהן מנסה להטעות את האויב והערכה היא שדיין יישאר בהרכב כאשר ההתלבטות האמיתית היא בחוליה ההתקפית שלקתה בחסר במשחק האחרון ולא מציגה מחץ מזה תקופה לא קצרה. ההתלבטות הסופית תהיה כנראה בין כליבאת ופאלצ'וק בחוליה הקדמית. הבלם פידליס דימאקו שב לכשירות מלאה אך גבע ברקאי אמור להמשיך לצידו של איציק כהן במרכז ההגנה. המגן שמעון הרוש עדיין לא החלים מפציעה וימתין עוד שבוע מחוץ לסגל.

באסיפה שערך המאמן לשחקניו הקרין להם קטעים ממשחקיה האחרונים של בית"ר, ואמר להם: "היכולת שלנו בחודש האחרון לא תספיק כדי לנצח. אתם חייבים להציג יכולת גבוהה יותר ולבוא משוחררים יותר ולהעז. שכל אחד ייתן מעצמו יותר כי התוצאה נגד בית"ר תהווה את ההבדל בין עונה מצוינת לטובה".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: תומר בן יוסף

בשבוע שעבר הבלם לא שיחק באשקלון עקב פציעה והגנת הקבוצה חזרה להיות חדירה וספגה שני שערים כשהיריבה זכתה גם לשני פנדלים שלא נוצלו. בן יוסף היה חלק בלתי נפרד מהתייצבות ההגנה ונגד עכו הוא צריך להחזיר את המערך הזה למצב בו היה לפני המשחק באשקלון.

הפועל עכו: לואיס זומא

החלוץ כבש אמנם שער אחד מאז שהצטרף אך זה לא מספיק. הוא נלחם על המגרש ומאוד משתדל אך כדי לסדר לעצמו חוזה לעונה הבאה בעכו או בקבוצה אחרת בישראל הוא יאלץ להכניס עוד כדורים לרשת, וכדאי שהוא יתחיל לעשות זאת כי אוטוטו העונה נגמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, גונזלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן: עידן טל, קובי מויאל (הרווה קייג'), סטיבן כהן (אבירם ברוכיאן), עמית בן שושן: סמואל יבואה, משה בן לולו.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוזוך, גבע ברקאי (פידליס דימאקו), איציק כהן, רועי לוי, בן בנימין, ליעד אלמליח (שגיב כהן), מהראן ראדי, מוחמד כליבאת (אלכסנדר זהבי), לואיס זומא, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully