וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי נתניה: כולם חייבים לנצח

הקבוצות בונות על 3 נקודות, של עטר כדי להישאר בתמונת הפלייאוף העליון, הדרומיים כדי להיחלץ מהתחתון (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בווסרמיל משקפים תמונה כמעט זהה - חמישה ניצחונות לאדומים, נקודה אחת בלבד לנתניה.

* הקבוצה מהשרון ניצחה שני משחקים בלבד מ-10 משחקי החוץ האחרונים שלה. המפסידות: מכבי תל אביב והפועל חיפה.

* שמים X: נתניה מגיעה לאחר ארבע תוצאות תיקו בחמשת משחקי הליגה האחרונים.

* במפגש הראשון ניצחו היהלומים 0:1 משער של דלה ימפולסקי. אגב, הניצחון הזה של נתניה שבר להם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, מנגד ההפסד של באר שבע היה הראשון אחרי חמישה משחקים.

* 15 מפגשים התקיימו בין השתיים בעשור האחרון, חמישה ניצחונות לנתניה, שמונה לבאר שבע וצמד משחקים הסתיימו בתיקו. אף לא אחד מהם נגמר ללא שערים, ההמוצע עומד על 2.4.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

ניר קלינגר הקרין באימון המסכם קלטת ממשחקה האחרון של מכבי נתניה. לטובת המאמן, כדאי שהשחקנים יקלטו את המסר לפני המשחק החשוב ביותר של הקבוצה העונה. "אם לא ננצח, יהיה קשה מאוד להתמודד עם קרבות התחתית. אין לנו אופי של קבוצת תחתית ולכן נהיה חייבים לנצח", אמרו בקבוצה.

דובב גבאי נפצע באימון אתמול והעמיד את עצמו בספק גדול, אבל היום ערך אימון מלא ואמור לפתוח. כך או כך, ליאור אסולין אמור לפתוח ב-11. השינוי העיקרי עליו עובד המאמן הוא בחוליית ההגנה. אבי יחיאל תורגל בצד ימין, בעוד שויליאם סוארס חזר לעמדת הבלם. המשמעות: אביתר אילוז אמור לפתוח כנראה על הספסל. למאמן יש התלבטות מסויימת בנוגע לקישור האחורי וייתכן שמשה אסולין יקבל את ההזדמנות לצד ריאל אדלי. ערן לוי לא ייכלל בסגל בשל הרחקה.

מכבי נתניה:

בקבוצה מפנטזים על הפליאוף העליון ומתייחסים למשחק כקריטי. השחקנים יודעים שבמחזור האחרון הם יארחו את מכבי חיפה והמטרה שלהם היא לבוא בראש שקט למשחק. שחקן בקבוצה אמר: "זה המאני טיים שלנו העונה, משחק שתוצאתו תקבע אם נוכל להגיע לפלייאוף העליון או לא, פשוט משחק על עונה שלמה".

המאמן ראובן עטר יחסר את שני המגנים, כשהקפטן אוראל דגני וטל מעבי המוצהבים ייעדרו. במקומו של דגני בימין יפתח עדי נמני כשלעמדת המגן השמאלי יוסט עמרי בן הרוש שמתפקד בדרך כלל כבלם, ובמקומו במרכז ההגנה יפתח מריאנו קפוראלה. חן עזרא ששב לסגל לפני כשבוע לאחר חודשיים בהם החלים מפציעה קשה ואף קיבל רבע שעת משחק, עשוי לקבל עוד דקות על מנת להחזירו לכושר.

עטר הקרין לשחקניו קטעי וידאו של באר שבע ושם דגש על כך שהקבוצה הדרומית צפויה לשחק יותר התקפי במגרשה הביתי. המאמן ציין בין היתר בפני שחקניו את חשיבות המשחק והעובדה כי מדובר במשחק שיכול לקבוע גורל של עונה שלמה, וביקש מהם להמשיך את אותה היכולת רק עם אקסטזה, נחישות והקרבה.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אבי יחיאל

העונה של באר שבע עוד מעט נגמרת, ויחיאל עדיין לא ממש יודע מה הוא. האיטיות והעייפות ניכרת עליו כשהוא משחק כמגן, המסננת בחלק האחורי משפיעה גם עליו כשהוא משחק כבלם. הדבר החשוב שיחיאל היה אמור להביא לבאר שבע היה הניסיון שלו, אבל משהו במערכת של באר שבע לא דופק. לא חוליית ההגנה, ובטח לא משחק ההגנה. עכשיו, כשהוא אמור לחזור לעמדת המגן בהרכב שמשלב בתוכו לא מעט שחקנים בעלי אופי הגנתי, זו הזדמנות באמת אחרונה של הקבוצה לגלות דומיננטיות בחלק האחורי. לשחקן מנוסה כמו יחיאל אין ראש לקרבות תחתית.

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה

הבלם הארגנטינאי צפוי לשוב להרכב לאחר שנעדר תקופה ארוכה בשל פציעה, כשגם לאחריה כבר התרגל לספסל לאור העדפתם של קרופניק ובן הרוש. עם ההזדמנות בהרכב לאור המוצהבים, יצטרך קאפורלה להוכיח כי לא שכח לעשות הגנה ואף כדאי שיזכיר לעטר את המשחקים המצוינים שהציג העונה עד כה כי כל מעידה אחרת עשויה להחזיר אותו שבוע הבא לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, משה אסולין, ריאן אדלי, איברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, דובב גבאי, ליאור אסולין.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עדי נמני, מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully