וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "מופתע שמכבי לא נאבקת על האליפות"

8.4.2011 / 17:42

המאמן התבטא לראשונה מאז עזב את הצהובים ברדיו ירושלים: "לא נכשלנו. הכל היה מכוון מראש. נמני יכול היה להיות מאמן מדרג גבוה"

לראשונה מאז התפטר ממכבי תל אביב, דיבר היום (שישי) המאמן יוסי מזרחי ברדיו ירושלים על מאורעות העבר. "אני מופתע מאוד שמכבי לא נאבקת על תואר האליפות, במיוחד כשיש את שיטת הקיזוז", עקץ מזרחי. "ציפיתי שדברים ייראו אחרת. יש לי הרבה מה להגיד אך אני תחת חוזה במועדון. עוד לא היה תקדים שקבוצה נבנית מחדש לגמרי ואמרתי את זה לבעל הבית.

"קבוצה שמצרפת 14 שחקנים חדשים לא יכולה לפרק את הליגה. שאלקה עשתה זאת בשנה שעברה והיו בתחתית והשנה יש תוצאות", ערך מזרחי השוואה. "אם יש דרך אז הדרך מנצחת את הכל. אם במכבי היו מבינים שלוקח זמן להדביק את הפער ממכבי חיפה והפועל תל אביב דברים היו נראים אחרת. כשבונים קבוצה צריך לקחת בחשבון שבינואר עושים שינוי או שניים. חשבתי שצריך לעשות רכש של שני שחקנים ולשחרר שישה-שבעה במקביל, ואין לי ספק שהצעד הזה היה עושה שינוי משמעותי. אם נופלים עם שחקנים צריך להבין שזאת המציאות ולהודות בזה. הבעיה שהתזה של המועדון לא הייתה נכונה.

"לאף אחד בקיץ לא היו השגות על הסגל אך כשלא הולך אז אומרים שהסגל לא נבנה נכון וכולם חכמים בדיעבד", המשיך מזרחי בדברי הביקורת. "אני לא חושב שנכשלנו, זה היה בדיוק מה שצפיתי מבחינת הפער מהקבוצות המובילות ולקראת הקיזוז היינו אמורים להגיע בשיא. נתנו לשחקנים כמו גל אלברמן ורוברטו קולאוטי לשחק למרות שהיו בכושר לא טוב כדי לקבל אותם בשיא בסוף העונה וברגעי ההכרעה והכל היה מכוון מראש. כל הדיבורים על מיטש גולדהאר הם שטויות כי הוא מעורב מקנדה בכל פרט שקורה. יש במכבי את כל התנאים האפשריים כדי להצליח".

על העבודה תחת אבי נמני, אמר מזרחי: "כשמקבלים החלטות בחיים הכל תלוי באפשרויות. כשיש לך הצעות מהפועל אשקלון ומכבי תל אביב אז עושים את השיקולים ומקבלים את ההחלטות הכי טובות עבורך, גם אם הן לא אופטימליות. עבדתי עם אבי כמה חודשים ואני יכול לומר שאם הייתה לו סבלנות הוא היה מגיע להיות מאמן מהדרג הכי גבוה שיש אך נראה לי שמה שהוא עבר הרחיק אותו למקומות אחרים. לא עזבתי מתוך לויאליות אלא מתוך אחריות כי בנינו ועשינו הכל ביחד ואין לי דרך אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully