וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "ריאל יריבה קשה מאוד, יהיה קרב נהדר"

7.4.2011 / 23:57

מאמן מכבי ת"א התייחס ליריבתו בפיינל פור. גם גיא גודס: "יש להם הרבה נסיון, 11 שחקנים בכירים, אבל הם פחות יציבים"

אנשי מכבי תל אביב בוודאי ישבו במתח רב הערב (חמישי) אל מול מסך הטלוויזיה שלהם והמתינו לראות מי תהיה יריבתם בפיינל פור ההולך וקרב. בסופו של דבר, אחרי 40 דקות צמודות, הגנתיות ורוויות החטאות, ריאל מדריד היא זו שתפגוש את הצהובים בחצי גמר היורוליג שייערך בחודש הבא בברצלונה. הבלאנקוס גברו על ולנסיה במשחק החמישי של סדרת רבע הגמר 58:66, והבטיחו את השתתפותם באירוע השיא של הכדורסל האירופי לראשונה מאז 1996.

"היה ניצחון לא קל אבל צפוי של ריאל מדריד במשחק החמישי ובסידרה כולה", אמר דייויד בלאט לאחר שסיים לצפות במשחק. "ריאל הא יריבה קשה מאוד, שמהווה אתגר רציני עבורנו בחצי גמר היורוליג. צפוי משחק נהדר בקרב על הגמר".

"יש בריאל קבוצה עם הרבה כוכבים", הוסיף עוזר מאמן הקבוצה גיא גודס ועבר לנתח את יריבתו הבאה, עם תום הדרבי הספרדי. "יש להם שחקנים עם הרבה ניסיון, כמעט 11 שחקנים בכירים. ריאל קבוצה עמוקה עם הרבה שחקני פנים ושחקני חוץ טובים. הולך להיות חצי גמר מעניין".

גודס נשאל על החולשות של הבלאנקוס, וזיהה את חוסר היציבות שגילו במהלך העונה. לצד נצחונות גדולים, ידעה ריאל מדריד העונה גם הפסדים מביכים, לא פעם לקבוצות ליגה חלשות. "אחד הדברים שמבחינתנו טובים זה שהם פחות יציבים. היציבות זה שם המשחק ברמות האלה. ריאל יכולה לנצח קבוצות גדולות ולהפסיד לקבוצות פחות טובות. זאת קבוצה שעברה שינוי בעמדת המאמן ויש שחקנים שהיו במעמדים גדולים. ברור שאנחנו נלמד ונראה את הדברים הטובים והפחות טובים שלהם ונהיה מוכנים. בגדול, זה משחק די פתוח", סיכם עוזר המאמן בצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully