וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד הפסד לרד סוקס, צנחו למאזן 6:0

8.4.2011 / 10:36

באחת הפתיחות הגרועות בתולדותיה, בוסטון טואטאה גם על ידי קליבלנד, שניצחה 0:1, ערב המפגש של הגרביים מול היאנקיז

אף אחד בבוסטון לא ציפה לזה, אבל זה קורה וזה לא נעים. הרד סוקס הנוצצים נוצחו הערב (חמישי) שוב על ידי קליבלנד 1:0, וטואטאו בסדרה השנייה ברציפות שלהם העונה, כשהמאזן צונח ל-6:0. כזכור, רבים הימרו על בוסטון כזוכת הוורלד סירייס העונה, מה שיוצר כרגע לחץ לא חיובי במיוחד על השחקנים. דניאל בארד, שנרשם כמפסיד במשחק הפתיחה של העונה, נוצח גם הפעם, כשהרשה ריצה באינינג השמיני. בבוסטון בוודאי זוכרים את פתיחת ה-7:0 של דטרויט ב-2008, ששיבשה לטייגרס את העונה.

למרות משחק מצוין של ג'ון לסטר (שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים), הגרביים לא הצליחו להכות בפאוסטו קרמונה (שבעה וארבעה). כעת הם חייבים לנצח בסדרה הצפויה עם היאנקיז בסוף השבוע הקרוב, על מנת להשיב לעצמם את המוראל. הפסים שיחקו נגד מינסוטה וניצחו 3:4, כשמריאנו ריברה רושם שמירה רביעית העונה ואיי ג'יי בארנט קוצר ניצחון שני.

כמו בוסטון, גם טמפה ביי תמשיך בניסיונותיה לחלץ ניצחון ראשון ביום שישי, מאחר ששוב נוצחה, הפעם 5:1 על ידי שיקגו וייט סוקס, וירדה למאזן 6:0. דייויד פרייס נחל את הפסדו השני. סינסינטי נחלה הפסד ראשון העונה, כשנוצחה על ידי יוסטון 3:2. מילווקי גברה על אטלנטה 2:4, ריאן ברון חבט להומר השלישי שלו העונה. פילדלפיה, תחת פיקודו של רוי "דוק" האלאדיי (שבעה ושבעה) לא התקשתה ב-0:11 על המטס. וושינגטון ניצחה במיאמי את פלורידה 3:5, הומר ראשון לג'ייסון וורת' במדי הנשיונאלס. בולטימור הלוהטת ממשיכה להתמקם בראש ה-AL מזרח לאחר 1:5 על דטרויט.

תוצאות נוספות:

טורונטו - אוקלנד 2:1
פיטסבורג - קולורדו 7:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully