וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דדי בן דיין יחמיץ את בני יהודה

מגן האדומים סובל מקרע בשריר, ויחזור לאימונים רק בראשון. ידין ערך אימון כמעט מלא. אלרואי כהן עשוי לפתוח כמגן ימני

שוב חדשות רעות להפועל תל אביב: מלבד וינטסנט אניימה, שלא ישחק מול בני יהודה, ודני בונדר, גם דדי בן דיין לא יהיה בסגל למשחק מול הכתומים. המגן, שסובל מקרע בשריר, ייעדר מהמשחק ויחזור לאימונים רק ביום ראשון. גל שיש, שבשבועיים האחרונים ממלא את תפקיד המגן השמאלי בהצלחה, ימשיך לשחק כמגן שמאלי.

המאמן אלי גוטמן מתלבט לגבי עמדת המגן הימני. כידוע, דני בונדר הפצוע ייעדר והמאמן תרגל את אלרואי כהן בעמדה הזאת על חשבונו של עמרי קנדה. בשלב זה, גוטמן מתלבט בין השניים. אגב קנדה, נודע כי אם גוטמן ימשיך בהפועל בעונה הבאה, המגן לא נמצא בתוכניות ויחפש לו קבוצה אחרת.

בנוסף לכך, אביחי ידין ערך אימון כמעט מלא וכשירותו תתברר רק מחר, כשהשחקן סובל מפגיעה באגודל בידו, לעומתן ערן זהבי ושי אבוטבול יחזרו להרכב האלופה. איתמר ניצן יעלה במקום אניימה שיחסר אף הוא. 5,000 כרטיסים נמכרו עד כה למשחק הגביע של הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים. הבוקר החלה מכירת הכרטיסים גם באינטרנט.

עוזר מאמן האדומים, יוסי אבוקסיס אמר: "אנחנו רוצים לשמח את האוהדים בשבת ובמיוחד בסוף העונה. ברגע שיש לקבוצה כלשהיא את דרור קשטן, אין לי ספק שהולך להיות משחק קשה. אנחנו סומכים על עצמנו וזה משחק ביתי מול הקהל שלנו. אני מאמין שיהיו 10 אלף אוהדים ביציע וזה כח גדול.

"מבחינת היכולת אנחנו צריכים לחזור להיות יותר טובים למרות שבתקופה הזאת צריך לקחת את הניצחונות והיכולת פחות חשובה. אנחנו רואים שמכבי חיפה לוקחים נקודות ביכולת לא תמיד טובה. אנחנו צריכים לקחת נקודות ולהגיע לפלייאוף בשיאנו. במשחק האחרון עברנו בלי הרבה שחקנים וזה מראה על העוצמה שלנו, החזרה שלהם תעזור לנו. אני חושב שנצטרך לעשות משהו בהנהלה שלנו כי כולם צריכים להתחיל מעכשיו בהכנות לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully