וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן טל לא תורגל לקראת הפועל עכו

7.4.2011 / 20:27

מויאל וקאז'ה הועדפו באימון, דסה צפוי לפתוח על חשבון ראובן. שחקן בקבוצה: "רוני לוי לא העיר לנו היום, אולי הוא התייאש"

בית"ר ירושלים ערכה הערב (חמישי) אימון סגור לתקשורת באיצטדיון טדי לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו. הצפי היה שלאחר היום הסוער אתמול והעובדה כי השחקנים הפנימו את הדרישות של רוני לוי יהיה קצב גבוה והרבה מאוד מתח באימון, אך בשורה התחתונה גם בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים שררה אכזבה מהאימון ובקבוצה אמרו על האימון: "זה לא זה, אנחנו לא נראים טוב מאז אשקלון ובדרך כלל דברים כאלה באים לידי ביטוי בשבת. רוני לא העיר לשחקנים היום, אולי הוא התייאש".

בצד המקצועי תירגל המאמן את אלי דסה באגף ימין לאחר חודשים ארוכים במקומו של ליאור ראובן ובקישור האחורי תורגלו קובי מויאל והרווה קאז'ה. השינוי מהמשחקים האחרונים הוא הוצאתם מההרכב של עידן טל ושי חדד. מי שעדיין סוחב פציעה ואינו כשיר במאה אחוז הוא אבירם ברוכיאן, שעדיין סובל מכאבים בקרסול הפגוע, זכר לפציעה לפני שבועיים. בחלק הקדמי תירגל המאמן את ברוכיאן ובן שושן באגפים, כאשר משה בן לולו וסמואל יבואה בחוד ההתקפה. אפרופו יבואה, דווקא ממנו היו מרוצים היום בקבוצה והוא נראה חד ועם הרבה מוטיבציה באימון.

למרות ששחקנים היו אתמול בתחושה כי לוי חיפש אותם מאז המשחק באשקלון, המאמן אמר לאנשי המועדון כי "כל מה שרציתי זה בסך הכל שיתאמנו ויעשו את העבודה שלהם כמו שצריך, כמו מקצוענים שמשחקים במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, אני רוצה רק טוב למועדון והם צריכים להבין שזה תלוי גם בהם". באימון המוקדם נראה היה שהמסר עבר, כאשר ניתן היה לראות באימון שיפור משמעותי בקצב האימון וברמת ההתייחסות. אחד השחקנים אמר: "אם רוני אומר לנו 'יש לכם עוד עבודה חוץ מכדורגל?' זה אומר שהוא מרגיש שאנחנו לא מקצוענים ואוי ואבוי לכל אחד שהוא חושב עליו ככה. צריך להתעשת ולנצח בשבת ולהחזיר את השקט למערכת".

משחק הגביע מול הפועל ת"א ייערך בשעה 21:00

ארקדי גאידמק חגג היום (חמישי) יום הולדת 60 באירוע שנערך בביתו שבהרצליה. מצד בית"ר הגיעו לאירוע יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, יחד עם המאמן רוני לוי ועוזרו דודו אמסלם, והביאו לבעלים של הקבוצה זר פרחים וחולצה ממוסגרת של המועדון. בבית"ר מרוצים מההתעניינות המחודשת של הבעלים ומהעובדה שהודיע כי יגיע להרמת הכוסית לקראת חג הפסח. ללא קשרים לדברים, בשבוע הבא תתקיים פגישת עבודה בין גאידמק, קורנפיין ורוני לוי לתכנן את העונה הבאה.

הנקודה שהוחזרה לקבוצה אתמול הפיחה מחדש אמונה בקרב אנשי המועדון ביכולת להתברג בכל זאת בפלייאוף האמצעי בסיום העונה. בקבוצה יודעים כעת כי ניצחון בשבת ומנגד הפסד או תיקו של הפועל באר שבע בנתניה ישאיר לקבוצה אפשרות לעבור את הקבוצה מבירת הנגב במחזור הסיום כאשר בית"ר תתארח בקרית שמונה ובאר שבע תשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. יחד עם זאת, אחרי המשחק באשקלון בבית"ר מסתכלים רק על המשחק הקרוב נגד עכו ורק במידה וינצחו אותו, יאזינו לתוצאה מבאר שבע ולספקולציות האפשריות במחזור הסיום, אם וכאשר.

שעת משחק הגביע נגד הפועל תל אביב ב-19 באפריל שונתה ל-21:00. כזכור, המשחק ייערך ביום שלישי, 19 באפריל, שזהו מוצאי חג הפסח ואיציק קורנפיין דרש מראשי ההתאחדות ומערוץ הספורט התחשבות באוהדיה הדתיים של הקבוצה ושעת המשחק שונתה. מעבר לכך, בשבת הקרובה יוצבו ביציעי טדי ארבע החולצות המועמדות להיות חולצת המשחק של הקבוצה בעונה הבאה שתיבחר על ידי האוהדים. בטדי יוצבו ארבעת החולצות בגודל ענק של שמונה מטר כל אחד על מנת שהאוהדים יוכלו לצפות בהן.

עדכון ראשון: 15:13, 7/4/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully