וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: כליבאת הוצע לקבוצות באיטליה וגרמניה

הדס גרינברג

7.4.2011 / 14:37

קלטות של החלוץ הועברו לסוכנים שונים באירופה. כליבאת ושגיב כהן תורגלו בהרכב. חזרתו של שמעון הרוש עדיין מתעכבת

בסביבתו של חלוצה של הפועל עכו, מוחמד כליבאת, מנסים להוציא את השחקן לקבוצה אירופית. בימים האחרונים הועברו קלטות של השחקן לסוכנים בגרמניה ובאיטליה על ידי סוכנו שחר גרינברג. כידוע, כליבאת מושאל להפועל עכו ממכבי חיפה, וחתום אצל הירוקים לשלוש שנים וחצי, אך לאור כשרונו, בסביבתו מנסים להעבירו לאירופה.

בין השאר, בקלטת מופיע הצמד שכבש החלוץ במסגרת הנבחרת הצעירה נגד בלארוס, כמו גם מספר ביצועים נוספים. גרינברג היה אורח של מנהלה המקצועי של רומא מול יובנטוס בסוף השבוע האחרון, אז הועברה הקלטת לסוכנים באיטליה. למרות הפציעה הקשה שעבר, שהשביתה אותו לתקופה של למעלה מחודשיים, כליבאת הוא אחד הבולטים בקבוצה העונה והבקיע ארבעה שערים לצד שלושה בישולים.

בתוך כך, ההכנות של הפועל עכו לקראת המשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים נמשכות. כליבאת תורגל בקישור ההתקפי במקום ניקולאס פלצ'וק. שגיב כהן צפוי לתפוס את מקומו בהרכב של ליעד אלמליח, כאשר כהן ישחק בחלק הקדמי ומהראן ראדי, שבדרך כלל מאייש את העמדה הזו, יוסט לקישור האחורי.

דימקאו פידליס צפוי לשוב ואף לפתוח בהרכב במקום גבע ברקאי. החלמתו של המגן שמעון הרוש נמשכת מעבר למה ששוער תחילה. הרוש עבר אתמול צילום כדי לבדוק את מידת כשירותו, ועל אף העובדה שבשבוע שעבר הוא ערך אימונים מלאים ונראה היה שהוא ישוב להרכב, השבוע הוא לא הצליח להתאמן באופן מלא ושב לעבור טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully