וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "מקווה שלא סיימתי את העונה"

שוער הפועל תל אביב, שכנראה יחמיץ את שני המשחקים הקרובים, "מקווה לחזור לפלייאוף", אבל עדיין חושש שיותיר קבוצתו לבד במאני טיים: "שיחקתי יותר מדי זמן עם הפציעה. עשיתי לעצמי נזק"

למרות התחזיות האופטימיות בתחילת השבוע לפיהן וינסנט אניימה יחזור לפעילות בהפועל תל אביב ויוכל לעמוד בשער הקבוצה במשחק נגד בני יהודה בשבת הקרובה, במסגרת המחזור ה-29 בליגה, נראה שהשוער הניגרי בכל זאת ייעדר וככל הנראה גם לא ישחק נגד הפועל רמת גן במחזור שינעל את הסיבוב השני בליגת העל.

אניימה ערך ביום שלישי אימון ראשון אחרי שבועיים וחצי, אבל אמר אמש (רביעי): "שיחקתי יותר מדי זמן עם הפציעה. עשיתי לעצמי נזק כשלא נחתי לפני כן וקיבלתי זריקות. יש לי כאבים בגב ואני לא אשחק נגד בני יהודה. אני מקווה שבפלייאוף כבר אהיה כשיר ולא סיימתי את העונה. הכי חשוב זה שאנוח כמו שצריך".

איתמר ניצן, שעמד בשער הקבוצה בשני המחזורים האחרונים, ימשיך לתפוס את מקומו של אניימה עד שהוא יחלים, כשאריק ינקו ישמש כשוער שני.

כזכור, אתמול התברר שמלבד אניימה גם דני בונדר ייעדר כשבועיים. המגן הימני סובל ממתיחה במפשעה ויעבור היום בדיקת אולטרסאונד שלאחריה יידע בדיוק כמה זמן הוא יצטרך לנוח. בזמן ההחלמה שלו מתכנן בונדר להמריא להתרשמות בקבוצת וולגה ניז'ני נובוגרד והוא עשוי לסכם בה. הרוסים מציעים לו מיליון יורו לשלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully