וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב הולך על מדליה שניה באליפות אירופה

6.4.2011 / 19:11

המתעמל הישראלי יפתח את הופעתו בברלין כשיתחרה במוקדמות הקרב-רב בחמישי. מקיוסטה עלתה לגמר הקרב-רב

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, אחת התקוות הישראליות הגדולות ביותר למדליה אולימפית בלונדון 2012, יפתח מחר (חמישי) את הופעתו באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים הנערכת בברלין. שטילוב, שכבר זכה במדליית ארד באליפות אירופה 2009, ינסה להשיג מדליה שניה בקריירה במפעל, כשבעבר הוא גם זכה במדליית ארד באליפות העולם. בשנה שעברה הוא היה פצוע וסיים במקום הרביעי בתרגיל הקרקע באליפות העולם שהתקיימה בהולנד.

הפעם שטילוב מגיע לתחרות בכושר טוב, ואחרי הופעות מוצלחות בתחרויות מסבב גביע העולם בהן השתתף השנה. בכל מקרה לא מדובר בתחרות שבה הוא יוכל לקבוע את הקריטריון להשתתפות במשחקי לונדון, ואת זה הוא יוכל לקבוע רק באליפות העולם, שם יצטרך לעלות לגמר של מכשיר בודד או לגמר הקרב-רב.

באליפות אירופה הנוכחית שטילוב יתחרה בכל המכשירים, בנסיון לעלות גם במקרה הזה לגמר הקרב-רב, כאשר הציפיות בתרגיל הקרקע החזק שלו הן למדליה. שטילוב יפתח את הופעתו במוקדמות במסגרת קבוצת המתעמלים השניה מתוך שלוש, שתצא לדרך ב-15:00 שעון ישראל. הוא יפתח בסוס הסמוכות, כאשר מכשיר הקרקע יהיה הרביעי שלו לפי הסדר.

מי שכבר רשמה הישג מרשים בברלין היא המתעמלת הישראלית הבכירה ולריה מקיוסטה, שעלתה לגמר הקרב-רב. מקיוסטה השיגה ניקוד של 51.700 בארבעת המכשירים, כשבאף אחד מהם היא לא הצליחה להעפיל לגמר בודד. הניקוד דירג אותה במקום ה-28 הכללי, אך מאחר ורק שתי מתעמלות מכל מדינה רשאיות לעלות לגמר, מקיוסטה התקדמה עד למקום ה-23 והבטיחה את מקומה בין 24 המתעמלות שעלו לגמר שייערך ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully