וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קפוראלה ונמני צפויים לפתוח מול ב"ש

הדס גרינברג

6.4.2011 / 19:04

על חשבון דגני ומעבי המוצהבים. בקבוצה נערכים לקראת שני המחזורים האחרונים במטרה להשתחל לפלייאוף העליון

במכבי נתניה ממשיכים להביט אל עבר הפלייאוף העליון בניסיון לסיים באחד מששת המקומות הראשונים, כאשר שני המשחקים הקרובים הם אלו שיקבעו האם הקבוצה תשיג את יעדה. בנתניה מבהירים כי הם כבר השיגו את המטרה מבחינתם שהציבו בתחילת העונה כאשר כיוונו לפלייאוף האמצעי אז הם אף חששו ממאבקי התחתית, אלא שעם האוכל בא התיאבון.

הקבוצה תתארח ביום שבת (מחזור 29) הקרוב בווסרמיל אצל הפועל באר שבע, כאשר במחזור הסיום של העונה (מחזור 30) היא תארח בקופסא את המוליכה מכבי חיפה. בנתניה מייחסים חשיבות גדולה יותר למשחק הקרוב כיוון שהם רוצים לקחת את שלוש הנקודות ולא להיות תלויים במשחקם נגד הירוקים. מצד אחד בנתניה זוכרים שחיפה נוצחה במגרשם בשנה שעברה, מנגד האורחים ניצחו בעונה שלפני כן (2008/9), כך שבנתניה לא רוצים להגיע בלחץ למחזור האחרון.

ראובן עטר ייחסר בהרכב את שני המגנים, אוראל דגני בימין וטל מעבי בשמאל, עקב צבירת כרטיסים צהובים. אגב, מעבי גם סובל מגב תפוס ורק מחר יחזור לאימוני ריצה קלים. מי שאמור לשוב להרכב הוא הבלם מריאנו קפוראלה שיתפקד במרכז ההגנה, כשעומרי בן הרוש יוסט לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של דגני. מי שצפוי להשתלב באגף ימין של ההגנה הוא עדי נמני.

מלבד אלו, נראה כי עטר לא יערוך שינויים בהרכב, כשקובי דג'אני וניר נחום ימשיכו בקישור ולצידם דלה ימפולסקי, שמציג לאחרונה יכולת מצוינת, וגם פיראס מוגרבי, שכבש את השער השני במשחק נגד מכבי פתח תקוה. חן עזרא, שקיבל 10 דקות במחזור האחרון לאחר חודשיים שהושבת עקב פציעה, עשוי גם הוא להשתלב במהלך המשחק ואף קיים סיכוי קטן שיפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully