וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל עונש הפחתת הנקודה של בית"ר ירושלים

6.4.2011 / 18:55

ביה"ד קיבל את הטיעונים של קורנפיין. הקבוצה נענשה בהפחתת שתי נקודות על תנאי לעונה הנוכחית ושתיים לעונה הבאה

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לבטל היום (רביעי) את עונש הפחתת הנקודה שהטיל על הקבוצה וזאת אחרי ערעור שהגישו ראשי המועדון. הדיינים החליטו שהקבוצה תוענש בהפחתת שתי נקודות על תנאי לעונה הנוכחית והפחתת שתי נקודות על תנאי בעונה הבאה וזאת במקרה שתורשע בקריאות גזעניות פעם נוספת. הקנס בסך 60 אלף שקלים נותר בעינו.

אחרי ההחלטה של בית הדיון, הוציאה הנהלת בית"ר הודעה לאוהדים: "הנהלת המועדון והשחקנים קוראים לאוהדים לחדול באופן מוחלט מקריאות גזעניות. כנגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות בפועל על כל עבירה דומה. מי שאוהב את בית"ר ירושלים לא קורא קריאות גזעניות".

המשמעות של ביטול העונש היא שלקבוצה יש כעת 32 נקודות והיא עלתה למקום ה-11 וחלפה על פני מ.ס אשדוד, לה מספר נקודות זהה, וזאת בזכות הפרש שערים. שני מחזורים לסיום העונה נמצאת בית"ר שלוש נקודות מתחת הפועל באר שבע והמקום המוליך לפלייאוף האמצעי.

עוד לפני ההחלטה אמר יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין בדיון: "נענשנו רבות על קריאות גזעניות, אך בשנה האחרונה החלטנו להילחם מלחמה אמיתית בתופעה מתוך ידיעה שלקריאות אין זכות קיום. אנחנו מרגישים שאנחנו יוצאים לקרב בלי נשק... אין לנו שליטה על האכיפה. רק לשם הדגשה - בפרקליטות מחוז ירושלים לא הועמד לדין אפילו אוהד אחד".

היו"ר הוסיף באותה נימה: "אנחנו מרגישים לבד ואין לנו סיוע. אנחנו צריכים סיוע וכוח ואני מצפה מבית הדין לחרוג מהענישה הרגילה ולא להוציא לנו את הרוח מהמפרשים. לא משנה מה יוחלט - בית"ר יצאה למלחמה והיא לא תרפה ממנה. אנחנו רואים שינוי משמעותי ומקווים שבית הדין יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully