וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דני בונדר עשוי להיעדר עד הפלייאוף

המגן יבקש לצאת לרוסיה ולסכם בקבוצה מקומית בזמן ההחלמה. ערן זהבי קיבל השבוע את הדרכון הצרפתי

בהפועל תל אביב אין רגע דל העונה ונראה כי אם הקבוצה לא תחל להתעורר לעונה הבאה, שחקניה הבכירים יעזבו והקבוצה תישאר עם סגל דליל בקיץ. למרות הפרסומים בפורטוגל על כך שערן זהבי סיכם בספורטינג ליסבון, נראה כי השחקן עצמו לא יודע במה מדובר והציטוטים בשמו בתקשורת הפורטוגלים הם סילוף הדברים שאמר.

אחד מהעיתונאים המקומיים שם התקשר אתמול לקשר ושאל האם הוא סגור בספורטינג בעונה הבאה. זהבי השיב: "אני יודע שיש התעניינות ואשמח מאוד להגיע לפורטוגל, מדובר במועדון גדול מאוד, אך עדיין אין שום דבר סגור בעניין". אותו עיתונאי הפך את הדברים וכך נוצרו הכותרות. לוואלה! ספורט אמר היום הקשר: "אני אישית לא מעורב במשא ומתן ולא יודע על שום סיכום. היחיד שיכול לאשר זאת זה הסוכן שלי פיני זהבי".

בכל מקרה, פיני זהבי כבר מקיים מגעים עם קבוצות אירופאיות בנוגע לקשר ונראה שאם לא יגיעו הצעות אחרות עבור הקשר, בקיץ הוא יחתום בפורטוגל. ללא שום קשר, מה שיזרז את העברתו של זהבי לאירופה היא העובדה שהשבוע הוא קיבל דרכון צרפתי ולא ייחשב כזר. זהבי אמור לערוך היום אימון אישי, כששאר הקבוצה ביום מנוחה. הוא אמור להיות כשיר למשחק מול בני יהודה בשבת.

בונדר ייצא להתרשמות ברוסיה

לעומת זהבי שיהיה כשיר לשבת, מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, סובל מרגישות באזור המפשעה ועלול להיעדר כשבועיים. במהלך המשחק ביום שני נגד הפועל פתח תקוה, המגן חש כאבים באזור בו כבר סבל מפציעה מוקדם יותר העונה ומחר הוא אמור לעבור בדיקת אולטרסאונד על מנת לבדוק האם הוא סובל מקרע במפשעה. כרגע כאמור, ההערכה היא שהוא ישוב רק לפלייאוף, כשעמרי קנדה יתפוס את מקומו באגף הימני של ההגנה.

מעבר להיעדרותו, בונדר עדיין מנהל מגעים עם קבוצות ברוסיה. כזכור, המגן מסיים בסוף העונה את חוזהו בקבוצה ונחוש לעזוב לאירופה. מי שכרגע נראית כמועמדת הרצינית ביותר להחתים אותו היא וולגה ניז'ני נובוגראד הרוסית שמציעה לו חוזה לשלוש שנים. בונדר, כמו איתי שכטר שנמצא בגרמניה בהתרשמות במספר מועדונים, יבקש לצאת להתרשמות במועדון הרוסי בשבוע הבא ואם הצדדים יתרשמו לטובה, המגן יחתום בקבוצה תמורת סכום שמוערך במיליון יורו לשלוש שנים הבאות.

בחזרה לשכטר, החלוץ השוהה בגרמניה יצטרך להכריע בשבועות הקרובים באיזו קבוצה מהליגה הגרמנית הוא רוצה לשחק, כשהאנובר וקייזרסלאוטרן הן המועמדות הרציניות. החלוץ נפגש בימים האחרונים עם הצוות המקצועי של שני המועדונים.

שכטר ובונדר צפויים לעזוב וכמוהם וינסנט אניימה, שמסיים את חוזהו בסוף העונה וכבר נמצא במשא ומתן עם ליל הצרפתית. בנוסף, גילי ורמוט ינסה למצוא בקיץ קבוצה מאירופה, שתסכים לשלם עליו 750 אלף יורו – סעיף השחרור הנמוך יחסית בחוזהו. גם בן שהר צפוי לעזוב בקיץ ולחזור לאספניול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully