וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "עשיתי טעות ששיחקתי פצוע. הפרעתי לקבוצה"

6.4.2011 / 14:23

קפטן מכבי חיפה השתתף בפאנל ספורט: "לא קל לאמן בחיפה". מלך השערים בניגריה איברהים אג'אני (21) צפוי להגיע למבחנים

פאנל ספורט מיוחד התקיים הבוקר (רביעי) בבית הספר "כרמל זבולון" בקיבוץ יגור. בפאנל התארח מאמן מכבי חיפה אלישע לוי עם הקפטן שלו, יניב קטן, מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי, מאמן הכדורסל פיני גרשון וחלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט.

"אני מאמן שנים רבות וסיום העונה שעברה היה אחד הרגעים הטרגיים בקריירה שלי", אמר אלישע לוי, "חוויתי ירידת ליגה בדקה האחרונה, אבל מי שלא יודע להפסיד לא יודע לנצח. הגיע לנו לזכות ומה שקרה היה עצוב. בתחילת העונה כולם הספידו אותנו מול התל אביביות, אבל הוכחנו שאנחנו חזקים".

יניב קטן הוסיף: "עשיתי טעות כששיחקתי תקופה ארוכה עם פציעה, הפרעתי לקבוצה ולעצמי. לא סיפקתי את הסחורה וזה לא היה הוגן. אני לא מצטער על זה. ביום שני אני חוזר לסגל". על מאמנו אמר: "לא קל לאמן במכבי חיפה. אלישע מחובר מאוד למה שקורה בחדר ההלבשה וכולם רואים את התוצאות".

בהמשך התבקש לוי להתייחס להצלחה של עדן בן בסט, אותו שחרר מהקבוצה. "הוא עשה התקדמות גדולה", אמר לוי. "לפני שלוש שנים היו לי את ארבייטמן ופנטאני וחשבתי שבן בסט יותר מדי טוב בשביל לשבת על הספסל ולהיות חלוץ רביעי. היום הוא הפך לחלוץ שראוי לשחק בכל קבוצה".

בתוך כך, החלוץ הניגרי איברהים אג'אני (21) צפוי להגיע למבחנים בקבוצה בימים הקרובים. אג'אני, חלוצה של סאנשיין סטארס המדורגת שניה בליגה הניגרית ומתמודדת על האליפות, הוא מלך שערי הליגה הניגרית העונה.

המגן השמאלי טאלב טואטחה שלא התאמן אתמול בגלל מחלה שב לאימוני הקבוצה לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי. לפיכך, השחקן יהיה כשיר למשחק ביום שני מול קרית שמונה. פיטר מסיללה ממשיך לערוך אימונים מלאים ויהיה בסגל בשבוע הבא. עידן ורד לא נטל חלק באימון גם היום, בפעם השלישית ברציפות. עלי עוסמאן לא נכח גם הוא באימון. אתמול היה אמור המגן לעבור ניתוח ארתוסקופיה שנדחה בשל שביתת הרופאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully