וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חצור ליובל נעים: "אם הקבוצה תישאר, תחתום"

6.4.2011 / 11:47

חבר ההנהלה ביקר באימון הפועל פ"ת: "הודעתי על כך למאמן. סיני הוא זה שהביא אותו לכאן". סמואל איו ינחת בשבוע הבא

האם הסכסוך בין יובל נעים לחלק מחברי הנהלת הפועל פתח תקוה עומד להסתיים? ביממה האחרונה מופעלים לחצים רבים על הנהלת הקבוצה להחתים את המאמן כבר עכשיו לקראת העונה הבאה. חבר ההנהלה גל חצור הגיע הבוקר (רביעי) לאימון, שוחח עם נעים והודיע לו שלמרות המשקעים עם חלק מחברי ההנהלה, הוא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה אם ישאיר את הקבוצה בליגה.

חצור אישר את הדברים לאחר האימון, ואמר: "יובל עושה עבודה מצוינת. הודעתי לו שאין סיבה שלא ימשיך אם ישאיר את הקבוצה בליגה. בזמנו, אני תמכתי בהחתמת גיא לוי, אבל תומר סיני התעקש והביא אותו לכאן וכל הכבוד לו על כך. הוא יחתום ברגע שהקבוצה תישאר". לשאלה מדוע ההנהלה לא תחתים אותו כבר עכשיו ענה: "לקבוצות של קלינגר ואיוניר, שכבר חתמו לעונה הבאה, אין סכנה קיומית. להפועל פתח תקוה יש".

במועדון סיפרו כי הפרסום בשבוע שעבר בנוגע לאפשרות שסיני ישתלב בצוות המקצועי הגביר את המתיחות בין הצדדים. לאחר שנעים הכחיש כי יאמן בעונה הבאה, השניים שוחחו מספר פעמים בטלפון. בלי קשר, בהתאחדות לכדורגל אישרו הבוקר כי סיני עדיין לא סיים קורס מדריכים, ובכל מקרה לא יוכל לאמן בעונה הבאה. גם בקרב האוהדים, מתברר, הדעה הרווחת היא שנעים צריך להישאר. חבר בחוג האוהדים אמר אתמול: "בתחילת העונה לא רצינו את נעים בקבוצה. היום חלק מאותם אוהדים מוכנים למחות כדי שיישאר".

בהמשך לדבריו של חצור, בפתח תקוה חוששים מאוד מהמצב הכלכלי לקראת העונה הבאה. גורם במועדון אמר אמש: "לא ברור איך נפתח את העונה. כרגע אין משקיעים ובמצב הנוכחי תקציב השחקנים יהיו מינימלי". בהמשך לפגישה של חצור ומאיר שמיר, אוהדי הקבוצה החליטו להפיץ עצומה הקוראת לבעלים לשעבר לחזור. שמיר אמר למקורביו בימים האחרונים כי הסיכוי לכך אפסי.

גם בקרב השחקנים קיימת אי ודאות מוחלטת. ישראל זגורי רוצה לחזור למכבי חיפה, רפי דהן מחוזר על ידי מספר קבוצות ועשוי לבקש מאריק איזיקוביץ' לשנות את תנאי ההשאלה ועמירן שקלים עשוי לחזור למכבי תל אביב. בקרוב מאוד תיערך פגישה עם הקשר השוויצרי פביאן סטולר. הצדדים כבר קיימו פגישה מקדימה בביתו של סיני בנוגע לעונה הבאה, אך מתברר כי קיימים פערים גדולים בין הצדדים. למרות זאת, בפתח תקוה מעריכים שסטולר יסכם בקרוב מאוד.

החלוץ סמואל איו יבואה (22), שעל מועמדותו פורסם ביום רביעי שעבר, אמור להגיע רק בשבוע הבא להתרשמות בקבוצה. העיכוב בהגעתו נובע מעניינים ביורוקרטים עם קבוצתו הגנאית, ליברטי. המגן איאד חוטבא ייעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל רמת גן בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully