וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אנחנו לא אופטימיים ולא פסימיים"

5.4.2011 / 22:02

מכבי ת"א המריאה לפגישה עם ברתומאו בברצלונה. מספר רשתות שידור מאיימות לתבוע את היורוליג אם מועד הגמר ישתנה

דייויד פדרמן, אחד הבעלים של מכבי תל אביב, המריא היום (שלישי) לברצלונה על מנת להיפגש עם מנכ"ל היורליג ג'ורדי ברתומיאו בניסיון להגיע לפיתרון בסוגיה שמעסיקה את כולם בימים האחרונים - קיום משחק גמר היורוליג בערב יום הזיכרון. אל פדרמן צפוי להצטרף בהמשך גם היו"ר שמעון מזרחי. ל"וואלה! ספורט" נודע כי במהלך הפגישה מתככנים ראשי מכבי לערוך מצגת בה יוצגו אוהדי מכבי באירועי הפיינל פור השונים- כגון במוסקווה, פראג ומדריד, בכי להציג את כוחה וההשפעה של מכבי וקהל אוהדיה בפיינל פור.

"מתוכננת לנו מחר בצהריים פגישה עם ג'ורדי ברתומיאו", אישר הערב פדרמן לוואלה! ספורט. "ניפגש עימו ונשמע בפגישה מה קורה". פדרמן הוסיף כי "היום בבוקר קבענו את הפגישה הזאת", אולם הדף את ההשערות לגבי השתתפותם של הצהובים בפיינל או היעדרם ממנו. "כל ההערכות לפני הפגישה הן ספקולציות. אנחנו לא אופטימיים ולא פסימיים ולא כלום. נלך לפגישה ונראה מה קורה", הבהיר הבעלים.

בראיון שהעניק היום מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו (ראו לינק בתחתית הידיעה) הסביר הספרדי חלק מהקשיים הלוגיסטיים הכרוכים בשינוי מועד המשחק: "חלק מהבעיות עולות בגלל שתחנות טלוויזיה חשובות ורשתות שידור שואלות את עצמן עד כמה זה אפקטיבי לשנות את לוח הזמנים", הסביר ברתומיאו. ואכן מספר רשתות שידור, ביניהן מיוון, מסרבות לשנות את שעות השידור, כשחלק מהן מאיימות בתביעה. "אנחנו מדברים עם הספונסרים, עם הטלוויזיה ובודקים את הזזת שעת המשחק וההשלכות לכך", סיפר ברתומיאו.

המנכ"ל אף חשף היבט בעייתי נוסף. "ביום הגמר יש גם משחק על מקומות 3-4, אם נצליח להקדים את משחק הגמר אז זה אומר שהמשחק על מקום 3-4 יוזז לסביבות השעה 13:00 בצהריים. סביב זה נוצרות בעיות ביטחוניות, כיצד מחזיקים את האוהדים בין שני המשחקים. כל דבר משפיע על השני". בפגישה מחר אמורים ראשי מכבי תל אביב לדון בין היתר גם בקשיים הנ"ל, בתקווה גדולה להגיע לעמק השווה בכדי לפתור את הפלונטר. עם זאת, יש לציין שוב כי ראשי המועדון נחרצים בדעתם שלא לשחק בערב יום הזיכרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully