וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומיאו: "יכול להיות שקבוצה אחרת תחליף את מכבי"

5.4.2011 / 13:22

בראיון בלעדי לוואלה! ספורט חושף מנכ"ל היורוליג ש"יש בהנהלה שלנו קונצנזוס שאם נתגבר על הבעיות הלוגיסטיות נזיז את שעת הגמר". אלא שאז הוא מפרט את הבעיות שלא נראות כרגע פתירות

ימים לא קלים עוברים על מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו, שמנסה בימים האחרונים לפתור את סוגיית הופעתה של מכבי תל אביב בטורניר הפיינל פור בברצלונה, כאשר משחק הגמר צפוי להיערך בערב יום הזיכרון. "דיברתי גם עם דייויד פדרמן וגם עם שמעון מזרחי בימים האחרונים. הסברתי להם מה קורה ואנחנו מנסים לפתור את הסיטואציה", אמר היום (שלישי) ברתומיאו בראיון בלעדי ל"וואלה! ספורט". "יש כאן שילוב של בעיות שצריך לקחת בחשבון. החל מכך שקבוצות לא רגילות לשחק בשעה מוקדמת, ובכל מה שקשור להזזת השעה יש הרבה לוגיסטיקה מסביב. חלק מהבעיות עולות בגלל תחנות טלוויזיה חשובות, ורשתות שידור השואלות את עצמן עד כמה זה אפקטיבי לשנות את לוח הזמנים", סיפר ברתומיאו, לו מתוכננת פגישה עם פדרמן שהמריא במיוחד לברצלונה. גם מזרחי צפוי להצטרף אליו.

ברתומיאו מעיד על שיחות קדחתניות שעורכים ביורוליג סביב העניין: "אנחנו מדברים עם הספונסרים, עם הטלוויזיה ובודקים את הזזת שעת המשחק וההשלכות לכך. יש גם הרבה פעילויות מוניציפליות, כמו גם שאר פעילויות שנערכות סביב אירוע הפיינל פור. יש תחרויות, אירועים של הספיישל אולימפיקס. הכל צריך להילקח בחשבון. לכן לא מדובר בעניין פשוט". ברתומיאו מצביע על היבט בעייתי נוסף. "ביום הגמר יש גם משחק על מקומות 3-4, אם נצליח להקדים את משחק הגמר אז זה אומר שהמשחק על מקום 3-4 יוזז לסביבות השעה 13:00 בצהריים. סביב זה נוצרות בעיות ביטחוניות, כיצד מחזיקים את האוהדים בין שני המשחקים. כל דבר משפיע על השני", אומר המנכ"ל.

עם זאת, ברתומיאו מספר כי ביורוליג מטים אוזן קשבת למכבי: "יש בהנהלת היורליג קונצנזוס והסכמה כוללת, שהתקבלה אחרי ההעפלה של מכבי לפיינל פור. אם נצליח להתגבר על כל בעיות הלוגיסטיקה נזיז את שעת משחק הגמר".

לשאלה האם במכבי הצביעו על הבעייתיות בתאריכים אמר ברתומיאו: "שמעון מזרחי התריע לפני שלב הטופ 16 שתאריך משחק הגמר יהיה בעייתי עבור מכבי, ובמהלך הטופ 16 הוא דיבר איתי על כך בתדירות גבוהה יותר. אבל צריך להבין, האולם הוזמן כשנה מראש, ויש בו אירועים אחרים. אי אפשר היה לשנות תאריכים רק בגלל ספקולציה שהייתה שמכבי תעלה ותהיה בפיינל פור".

המנכ"ל סבור כי תתקבל תשובה סופית תוך מספר ימים. "אני מאמין שתהיה החלטה ושתשובה סופית תתקבל עד סוף השבוע. אנחנו עובדים על כל האספקטים. שוב, מאז שמכבי תל אביב עלתה יש הסכמה בהנהלה שאנחנו הולכים לקראתה ומנסים להקדים את שעת המשחק".

ויש גם תסריט פסימי, מאחר וברתומיאו לא שולל אפשרויות אחרות: "אם לא יהיה ניתן לפתור את הבעיה, יכול להיות שאחת הקבוצות שלא עברו את שלב ההצלבה תחליף את מכבי ותשחק בפיינל פור במקומה. כרגע אנחנו עובדים על כך וקשה לי להעריך או לתת תשובה אם נמצא פתרון".

עם זאת מוסיף המנכ"ל בנחרצות: "אנחנו עושים את מירב המאמצים ואני בכלל לא רוצה לחשוב על מצב כזה שמכבי תל אביב לא תשתתף בפיינל פור. כולנו רוצים לפתור את זה ומנסים לחשוב על פתרונות, אי אפשר לעשות את זה ברגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully