וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק הפסיק את המו"מ עם גומא אגייאר

5.4.2011 / 13:24

זאת בתואנה לחוסר רצינות או יכולת מצדו של אגייאר לרכוש את הקבוצה. ייפגש עם קורנפיין ורוני לוי וידון בהכנות לעונה הבאה

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק הודיע היום (שלישי) באמצעות עורך דינו ישראל שלו, לעורכי דינו של גומא אגייאר, על הפסקה מיידית של המשא ומתן שהתנהל לרכישת הקבוצה. לאור התנהלות המשא ומתן והדברים שאמר גומא אגייאר כפי שפורסמו בתקשורת, הורה גאידמק להפסיק באופן מיידי את ההתקשרות בתואנה לחוסר רצינות או יכולת מצדו של אגייאר.

בשש העונות האחרונות, מאז רכש גאידמק את מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, עמדו לרשות הקבוצה התקציבים הגבוהים בליגה, ולפי הפרסום האתר הרשמי של המועדון, גאידמק השקיע בקבוצה סכום העולה על 380 מיליון שקלים. המועדון זכה תחת בעלות גאידמק בשתי אליפויות, שני גביעים וגביע הטוטו. בימים הקרובים תיערך פגישת עבודה בין הבעלים ארקדי גאידמק, היו"ר איציק קורנפיין ומאמן הקבוצה רוני לוי וזאת על מנת להתחיל בהכנות הדרושות לעונה הבאה.

הבוקר חזרה הקבוצה להתאמן לאחר שהייתה אתמול ביום חופש, ונראה שהאווירה מהמשחק באשקלון עדיין משפיעה על השחקנים שנראים מאוד שפופים וחסרי אנרגיות מאז המשחק בשבת. השחקנים גם מרגישים שהמאמן רוני לוי לקח מאוד קשה את ההפסד ואחד מהם אמר: "פגענו בו והוא לקח את זה מאוד קשה. להפסיד לאשקלון לא היה בתכנון שלו. הוא שקט בצד ודוד מעביר את רוב האימון וזה מלחיץ. אנשים יצטרכו להרים את עצמם ולנצח את עכו כי כמו שאנחנו נראינו היום זה לא יקרה".

בכל מקרה, בקבוצה ממתינים לדיון מחר בנוגע לערעור שהגיעו עקב העונש שספגה הקבוצה והורדה לה נקודת ליגה. בקבוצה מקווים ומאמינים שבית הדין ישנה את החלטתו, מה שבבית"ר חושבים שישפר משמעותית את הסיכוי של הקבוצה לנסות ולהגיע לפליי אוף האמצעי בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully