וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין משחקים קלים, כולן יאבדו נקודות"

5.4.2011 / 11:15

מאמן מכבי חיפה התייחס ליישורת האחרונה של העונה בליגת העל. טואטחה החולה לא התאמן, מסיללה ישחק בעוד שבועיים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שלישי) אימון נוסף לקראת משחקה ביום שני הבא נגד עירוני קרית שמונה (שני, 20:45, ערוץ 1). הירוקים יארחו את שחקניו של רן בן שמעון בקרית אליעזר במסגרת המחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה. באימון הקבוצה הבוקר נכחו 14 שחקנים בלבד, ושמונה נעדרו.

ארבעה מהנעדרים הם שחקני נוער (סארי פלאח, שאדי שעבאן, השוער רם שטראוס וסינטאיהו סלליך) שחזרו להתאמן עם קבוצתם לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב. ארבעת הנוספים שנעדרו הם אייל גולסה (החל בשיקום), עלי עוסמן (יעבור היום ניתוח ארתוסקופיה שישבית אותו עד סוף העונה), עידן ורד (כזכור, נטש את האימון אתמול ובספק לקרית שמונה) וטאלב טואטחה (ששוחרר מאימון הבוקר בשל מחלה). פיטר מסיללה ערך היום אימון מלא וצפוי לחזור לסגל בעוד שבועיים נגד מכבי נתניה. טואטחה אמור לחזור כבר באימון הקרוב.

באימון הבוקר תרגל המאמן אלישע לוי שני הרכבים, וערבב בין ההרכב הראשון להרכב השני, כשעדיין לא ניתן לדעת מה יהיה ההרכב הסופי לקראת המשחק. מי שבלט באימון הבוקר הוא הקשר סיידו יאיא, שמתחרה עם ג'ון קולמה על חולצת ההרכב לצדו של גוסטבו בוקולי. לוי ערך משחקון פנימי, שהתבסס על הנעת כדור. ברור כרגע כי המגן אייל משומר, שבמועדון אישרו אתמול כי חתם לארבע שנים, יחזור להרכב במקום עוסמן, וגם ליאור רפאלוב יחזור ל-11. כזכור, משומר ורפאלוב לא שיחקו במחזור האחרון בשל צבירת כרטיסים צהובים.

אלישע לוי: "כל הקבוצות יאבדו נקודות בפלייאוף"

בתום האימון קיים אלישע לוי את מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה בכפר גלים, והתייחס למאבק הצמוד מול הפועל תל אביב: "לא נראה לי שאחת הקבוצות רוצה לעזוב אחת את השניה במאבק הזה. ברור שהגענו לשלב הסופי וברור שהתחרות תהיה עד הסוף. יש לנו עוד שני משחקים עד סיום הליגה. אנחנו בתקופה טובה, אנחנו מחוייבים, צוברים נקודות ואני מקווה שזה יימשך כך במשחקים שנותרו".

המאמן דיבר בהמשך על הפציעות הרבות שפקדו את הסגל שלו: "פציעות הן חלק מהמשחק, כדורגל זה משחק עם הרבה מגע, משחק אגרסיבי. פציעות יש בכל קבוצה, אתמול לא שיחקו בהפועל 4 או 5 שחקנים בגלל פציעות. אנחנו תמיד בוחנים את עצמנו, יש פציעות שהן מזל רע. גולסה קרע את המיניסקוס, עלי עוסמאן מעד וקרע מיניסקוס ולדבאלישווילי נתפס הגב, אי אפשר לצפות את זה. כל שחקון נותן כאן 200 אחוז בגלל זה וצריך להעריך את השחקנים שמאוד מחוייבים. אם מדברים על פצועים, יש כאלה שחוזרים מפציעות והרחקות. משומר ורפאלוב יחזרו בשבת, גם קטן ועוד מעט מסיללה. בעוד שבועיים-שלושה גם גולסה".

לקראת משחק הליגה הקרוב נגד עירוני קרית שמונה אמר לוי: "בשלב הזה אין משחק קל. גם בפלייאוף השנה כל הקבוצות תאבדנה נקודות והמאבק יהיה צמוד". לוי התייחס גם להחתמתו של אייל משומר לארבע שנים נוספות ואמר: "מכבי חיפה ממשיכה במדיניות שלה והיא להסתמך על השחקנים שלה לטוווח ארוך". על השאלה מתי הוא עצמו יחתום על חוזה אמר אלישע לוי: "אני חושב שגם בקטע הזה לא צריך לדאוג, כדאי לעבור לשאלה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully