וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קלהון: "זה אולי הרגע השמח ביותר בחיי"

5.4.2011 / 7:55

מאמן קונטיקט חגג זכייה באליפות שלישית. קמבה ווקר: "יש בי כל כך הרבה אושר שזה סוריאליסטי". האן: "נגמרה לנו המחסנית"

קונטיקט חגגה הבוקר (שלישי) זכייה מרגשת באליפות עם ניצחון 41:53 על באטלר אחרי גמר חלש במיוחד. יוקון המותשת מרצף הניצחונות המדהים שלה בשלושת השבועות האחרונים נגררה לרמה המביכה של הבולדוגס במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-19:22 לבאטלר, אבל ג'רמי לאמב עזר לקמבה ווקר לפתוח מבערים אחרי ההפסקה, ולתת לג'ים קלהון את תואר האליפות השלישי שלו אחרי הזכיות ב-1999 וב-2004.

"זה אולי הרגע השמח ביותר בחיי", התרגש קלהון בן ה-68, שהפך למאמן המבוגר ביותר שזוכה בתואר והצטרף לג'ון וודן, אדולף ראפ, בובי נייט ומייק ששבסקי כמאמן החמישי בהיסטוריה שמחזיק ביותר משתי אליפויות. "הנאום שלי במחצית היה די מעניין, ובסופו של דבר ההתאמה שביצענו הייתה לגבור עליהם ברצון ובנחישות שלנו, וזה הצליח".

ווקר, שסיים עם 16 נקודות ותואר ה-MVP של הפיינל פור שחתם עונה קסומה באופן אישי וקבוצתי עבורו, חגג בדמעות בסיום: "יש בי כל כך הרבה אושר שזה לא אמיתי, זה פשוט סוריאליסטי עד כמה שאני מאושר עכשיו. התקשנו לקלוע במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה החזקנו מעמד אחד עם השני, החלטנו ביחד שנתחיל להכניס את הכדור לסל וזה מה שעשינו".

באטלר גילתה שכל הסימפטיה והאהדה בציבור האמריקאי לא עוזרת כשאתה קולע ב-18% מהשדה, והמאמן בראד סטיבנס הודה שינסה לזכור את הדרך של הבולדוגס שלו עד למעמד השיא של הענף ולא את האופן בו העונה הסתיימה עבורם. "לקלוע 41 נקודות ב-12 מ-64 מהשדה זה לא טוב מספיק כדי לנצח באף משחק, בטח לא במשחק אליפות".

הסיניור זאק האן הוסיף: "לאורך כל הטורניר בכל פעם שהיינו צריכים סל גדול מישהו בא וקבר אותו. אני מניח שפשוט נגמרה לנו המחסנית, ואף אחד לא היה מסוגל לקלוע היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully