וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "הפועל ת"א חייבת להתעשת"

אחרי ה-0:2 על הפועל פ"ת, ביקר המאמן את ההנהלה. תמוז: "העיקר? הנקודות". סיני: "לא אאמן את הפועל פ"ת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב אמנם לא הרשימה במיוחד הערב (שני), אך הצליחה לעשות את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. האדומים ניצחו 0:2 את הפועל פתח תקוה, במשחק שסגר את המחזור ה-28. הקבוצה של אלי גוטמן, שהשיגה את ניצחון הבית השמיני ברציפות שלה, צימקה את הפער ממכבי חיפה הראשונה לארבע נקודות בלבד. הדאבליסטית נהנתה משני פנדלים מדויקים של טוטו תמוז בדקה השישית ושל בן שהר בדקה ה-58 והשיגו ניצחון חשוב. מנגד, הקבוצה של יובל נעים נראתה בסך הכל טוב ואם תמשיך כך היא תישאר בליגת העל גם בעונה הבאה.

תמוז: "ההקרבה עשתה את ההבדל"

אביחי ידין, שנפצע במהלך המשחק, יעבור מחר צילום ברגלו כדי לוודא שלא שבר את הבוהן. וינסנט אניימה וערן זהבי ישובו מחר לאימוני הפועל תל אביב, בעוד דדי בן דיין צפוי לחזור לקראת סוף השבוע.

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר בסיום: "המטרה שלנו הייתה להשיג נקודות. הפועל פתח תקוה שפגשנו הערב שונה בתכלית מהסיבוב הראשון. זו קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים כמו זגורי ודהן, והיה חשוב לנו להשיג נקודות. התוצאה (1:4) מול מכבי חיפה גרמה לאנשים להגיד שהקבוצה נתנה תצוגה, אבל זה לא שיקף את מה שהיה. דיברנו על זה שאנחנו קבוצה טובה ואלופה, אבל לפעמים חסר קצת אופי.

"היינו חייבים להביא אופי היום, את היופי נשאיר למשחקים הבאים. לגבי מכבי חיפה, כל המשחקים מולם היו שקולים והדברים הקטנים עשו את ההבדל. המאבק הזה יהיה צמוד".

על עתידו אמר: "אני המאמן של הפועל תל אביב עד מאי, לא יודע מה יקרה הלאה. הפועל תל אביב חייבת להתעשת לקראת השינויים לעונה הבאה. אין ספק שזה חייב לקרות עכשיו". על היכולת הטובה שהציג מריו פצ'אלקה אמר גוטמן: "הוא הוסיף לנו מימד של מהירות במרכז ההגנה והרבה שקט נפשי".

טוטו תמוז הוסיף: "המשחק לא היה קל, הפועל פתח תקוה באמת קבוצה בכושר מצוין. היה חשוב שכל אחד היה מחויב היום וההקרבה שלנו עשתה את ההבדל. אנחנו שמחים מאוד על הניצחון ומגיע כל הכבוד גם למריו פצ'אלקה שנתן משחק מצוין. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא ויהיה בסדר, מה שחשוב זה שלקחנו את הנקודות".

זגורי: "רוצים להישאר בליגה"

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים לא אהב את השיפוט של מאיר לוי: "הגיעו לנו שני פנדלים וחבל שבמשחק כזה מול יריבה כמו הפועל תל אביב שורקים נגדנו. חסר לנו שחקן בחלק הקדמי שיעשה את ההבדל. אנחנו מניעים את הכדור יפה, אבל כשמגיעים לתכל'ס אין לנו כלום.

המאמן יובל נעים התייחס הערב לפרסום בוואלה! ספורט, לפיו חבר ההנהלה תומר סיני מעוניין להשתלב בצוות המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה, עם או בלי קשר למתיחות הקיימת בין חלק מחברי ההנהלה למאמן. נעים אמר הערב: "אם הוא רוצה להיות מנג'ר, מה אני יכול להגיד? אם יענקל'ה שחר או מיטש גולדהאר ירצו לאמן הם יאמנו?".

סיני מסר בתגובה: "אני נמצא שנתיים בהפועל פתח תקוה ומתעסק בפן המקצועי. לא השתנה שום דבר מבחינתי וזה גם לא ישתנה בעתיד. אני מודיע שלא אאמן את הפועל פתח תקוה בעונה הבאה. אני בוחר את השחקנים והמאמן מתוקף תפקידי, בשביל להשאיר את הקבוצה בליגה. עשיתי את זה בעונה שעברה עם אלי מחפוד והעונה עם שחקני הרכש בינואר וכמובן עם יובל נעים, שעושה עבודה מצויינת. נכון שאני עובר קורס מאמנים, אבל אין לי כוונה להיות המנג'ר בעונה הבאה".

למרות העבירה שביצע בתוך הרחבה, ישראל זגורי זכה למחמאות והוא נמצא במעקב של ראשי מכבי חיפה. ייתכן ויחזור לחיפה בעונה הבאה. שביעות רצון קיימת בקבוצה גם מרפי דהן ופביאן סטולר, שבמועדון רוצים שימשיכו בעונה הבאה".

ישראל זגורי אמר: "הייתי מעדיף לקחת נקודות ולהשאיר את המחמאות להפועל תל אביב. אנחנו רוצים להישאר בליגה ונקווה שנעשה את זה. הפועל לא צריכה עזרה מהשופט, היא קבוצה מספיק טובה. שני פנדלים זה קצת מוגזם. מכבי חיפה? אני לא חושב על זה כרגע. אני מאחל להם לזכות באליפות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully