וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: סלובודאן דראפיץ' התפטר, שלומי דורה יחליפו

בעקבות רצף התוצאות הרעות וחוסר האמון מהמערכת, החליט המאמן לסיים את תפקידו. דורה סיכם את תנאיו עד תום העונה

זה היה באוויר, והערב (שני) נפלה החלטה: סלובודאן דראפיץ' התפטר מבני סכנין. המאמן בן ה-45 לא הצליח לייצב את הקבוצה אליה הגיע בספטמבר 2010 אחרי ארבעה מחזורי ליגה, רשם לאחרונה רצף של תוצאות כושלות (שישה משחקים ללא ניצחון) ובעקבות היכולת הגרועה בהפסד 4:1 להפועל חיפה וחוסר האמון מצד המערכת, החליט לקחת אחריות ולעזוב את תפקידו כשהקבוצה במקום ה-15 והלפני אחרון.

בהודעה שפרסם המועדון נכתב: "לאחר שיתוף פעולה ויחסי חברות של כבוד הדדי, נפרד מועדון בני סכנין מהאיש היקר סלובודאן דראפיץ', לאחר שהודיע על התפטרותו. המאמן עוזב ומותיר כבוד חרוט בלבבות אנשי המועדון".

מי שיחליף את דראפיץ' בתפקיד ולמעשה יהיה המאמן הרביעי של סכנין העונה, הוא שלומי דורה. בסכנין רצו לראות את אייל לחמן שב לתפקיד, אך מכיוון שהוא תחת חוזה בהפועל רעננה, הם פנו לדורה וסיכמו עמו במהירות עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת.

דורה בן ה-37, שעזב בקיץ את הפועל חיפה אחרי ארבע עונות, החל את העונה הנוכחית בהפועל רמת גן ונפרד ממנה בנובמבר. כבר במשחקו הראשון בסכנין יעמוד דורה במבחן רציני, כשהקבוצה תארח בשבת בדוחא את היריבה הישירה נגד הירידה, הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully