וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר חתם לארבע שנים במכבי חיפה

4.4.2011 / 12:19

בתום מו"מ עם ההנהלה, המגן האריך את חוזהו: "אין מאושר ממני, מכבי חיפה זה הבית". עידן ורד נפצע ובספק לקרית שמונה

עכשיו זה רשמי: המגן אייל משומר האריך את חוזהו במכבי חיפה בארבע שנים. בתום משא ומתן בין נציגו של השחקן, חנן שפגט, לבין הנהלת הקבוצה, נחתם היום (שני) ההסכם בין הצדדים. כזכור, כבר לפני כחודשיים אישרו במכבי חיפה את הידיעה לפיה השחקן יחתום על חוזה חדש לארבע שנים. "כמו שזה נראה כעת, אייל יסיים את הקריירה במכבי חיפה", אמר גורם בחיפה. משומר הגיע לפני שעה קלה למשרדי המועדון והצדדים אישרו באופן סופי את ההסכם. משומר אמר בצאתו ממשרדי המועדון: "אין מאושר ממני להמשיך במועדון. עבורי, מכבי חיפה זה הבית".

משומר (27) גדל בקבוצת הנוער של הפועל כפר סבא. בשנת 2007 עבר למכבי חיפה והחליף את קלימי סבן שנמכר לסטיאווה בוקרשט. משומר חתם על חוזה לחמש שנים במועדון בעסקת חליפין שכללה את גיז'רמו ישראלביץ', שעבר לכפר סבא. עונה לאחר מכן הוא קיבל את הזימון הראשון לנבחרת ובמהלך השנים הפך לשחקן הרכב כמעט קבוע במכבי חיפה.

בתוך כך במועדון ביקשו ממשומר לנסות להיזהר מפציעות ומספיגת ארבעה כרטיסים צהובים עד תום העונה (שבעה משחקים בסך הכל), כדי לא ליצור מצב שאין מגן ימני בסגל. זאת בעקבות העובדה שעלי עוסמן גמר את העונה, ויעבור ביום שלישי ניתוח ארתוסקופיה בעקבות הקרע במיניסקוס עליו התבשר אמש, לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי. במכבי חיפה מודעים לעובדה שאין להם מגן ימני אחר בסגל.

גם הקשר עידן ורד נפצע, כשמתח הבוקר (שני) את שריר הירך באימון שקיימה הקבוצה. ככל הנראה, השחקן יחמיץ את המשחק מול עירוני קריית שמונה. בחיפה אמרו הבוקר כי ישנו חשש שורד אף ייעדר לתקופה ארוכה יותר.

ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד אמורים לפתוח ב-11 גם מול עירוני קריית שמונה, שיהיה המשחק המרכזי (שני הבא, 20:45, קריית אליעזר). ג'ון קולמה ערך היום אימון מלא והוא מועמד לקבל את חולצת ההרכב.

הקשר ישראל זגורי רוצה לחזור בעונה הבאה לקבוצה. אבי נימני המייצג את השחקן כבר שוחח עם אלישע לוי לגביו. חיפה קיבלה מסר לפיו אם קשר האולימפית יוכל לקבל מעמד של שחקן סגל לגיטימי, שיתחרה על חולצת ההרכב, הוא ירצה לחזור בעונה הבאה. בהפועל פתח תקוה כבר הודיעו שאם חיפה תוותר עליו, היא תעשה כל מאמץ להשאיר אותו בקבוצה לאור סיכום בעל פה, לפיה תקבל זכות ראשונים עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully