וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: איציק לוזון יורחק עד תום העונה מהמגרשים

4.4.2011 / 11:47

על פי הדוח חבר הנהלת מכבי פ"ת אמר לקוון: "כולך פוזות, בושה של שופטים". השיקול: עבירה שניה מסוגה העונה

חבר הנהלת מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, עשוי לקבל הרחקה עד תום העונה מהמגרשים, על פי הסעיף "איסור להימצא בתחום שדה המשחק", כך מעריכים גורמים משפטיים שונים. ההערכה מתבססת על העבירה השניה שמבצע לוזון בעונה הנוכחית, הקשורה להעלבת שופט המשחק. בגין העבירה הקודמת, במהלכה העליב את השופט במשחק הדרבי מול הפועל פתח תקוה, הורחק לוזון לארבעה משחקים. על פי אותם הערכות: "העונש יוחמר בגלל שלא מדובר בעבירה ראשונה". גם בעונה שעברה הורשע לוזון באותה עבירה, כשלכתב האישום נוסף סעיף אחר - אי ציות להוראת שופט המשחק. הפעם לוזון יעמוד לדין בגין שלוש עבירות, מה שעשוי להחמיר את העונש.

על פי הדוח של השופט אלי חכמון מהמשחק בנתניה, לוזון קילל את עוזרו ניסן דוידי. "לוזון יצא מהאזור הטכני וצעק לעבר עוזר השופט. נאמר לו לצאת אך הוא השיב 'אני לא יוצא, תעשה מה שאתה רוצה. כולך פוזות. מה אתה מסוגל לעשות? בושה של שופטים. מכאן אני לא יוצא". לאחר מכן, כך נכתב בדוח, לוזון המשיך לגדף את השופט בירידה לחדר ההלבשה. "בושה וחרפה, מה אתה מנסה לעשות? אתה כולך פוזה".

בפתח תקוה מעריכים שההתאחדות תרחיק את הקשר סבסטיאן סנסוני ליותר משני משחקים. כפי שפורסם אתמול, סנסוני יעזוב את פתח תקוה בתום העונה יחד עם השוער איבאן מאנצה והקשר נבוישה מרינקוביץ'. ככל הנראה, סנסוני יעמוד לדין רק בסוף השבוע. גם הבלם ג'ו ביזרה עשוי לעזוב אם לא יקצץ בחוזה. לפתח תקוה ארבעה זרים והמהפכה הצפויה בסגל אמורה לחזק את הקבוצה, בהתבסס על הערכות שמספר שחקני מפתח, כמו עומר דמארי, יעזבו.

בנושא אחר: בהתאחדות לכדורגל החליטו הבוקר לקיים את משחקה של הקבוצה מול מכבי תל אביב בשבת ולדחות את משחקה של הפועל פתח תקוה, שמשחקת באותו מגרש, לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully