וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "עד היום תמיד הייתה לנו אוזן קשבת ביורוליג"

4.4.2011 / 8:59

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי הביע אופטימיות זהירה והתייחס למאמצי היורוליג להקדים את שעת משחק הגמר

המאמצים הקדחתניים לפתור את סוגית השתתפותה של מכבי תל אביב בפיינל פור נמשכים. הבוקר (שני) התראיין יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל ואמר כי הנהלת הקבוצה והנהלת היורוליג עדיין דנות באפשרות להזיז את שעת משחק הגמר ולהקדימו. "הנושא סבוך, יש כאן כוחות של גופים משדרים באירופה, ארצות הברית ומקומות אחרים, אנחנו עושים מאמצים גדולים", אמר מזרחי, "צריך להבין שהבקשה שלנו להקדים את המשחקים במספר שעות לשעות הצהרים פוגעת בתכניות של הגופים המשדרים".

"אני יכול לומר שעד היום תמיד הייתה לנו אוזן קשבת ביורוליג", המשיך מזרחי. "כשהיה פיינל פור ב-2004 בארץ , אז חרף כל הקשיים הביטחוניים הוא התקיים בארץ, ביקשנו שלא יתקיים ביום שלישי והזיזו אותו לחמישי ושבת. ג'ורדי ברתומיאו והיורוליג עושים את כל המאמצים, יש פה הרבה גופים שמעורבים ואני מקווה שהדברים האלה יסתדרו. אני לא רוצה להעריך. אנחנו לא יודעים מה יקרה במשחק חצי הגמר והאם נגיע למשחק על מקומות 3-4 או למשחק הגמר. אני מאמין שאם רוצים להיות בצד הבטוח, אז אנחנו צריכים שמשחק הגמר יסתיים לכל המאוחר ב-19:00 שעון ברצלונה".

"בראש הרוכשים היו אוהדי אולימפיאקוס, אחר כך אוהדי ברצלונה ואז אוהדי מכבי", התייחס מזרחי לבהלת הכרטיסים לפיינל פור ולרכישות דרך האינטרנט, "מדובר בפרטים ולא בגוף מאורגן, מכבי צריכה להיות בפיינל פור ואני יודע שיעשו את כל המאמצים כדי שמכבי תהיה שם. אני מאמין שעד יום רביעי התמונה תתבהר".

הנדריקס: "טיפה קשה לחזור לליגה הישראלית"

בתוך כך, חגיגות העלייה לפיינל פור סחררו כנראה את מכבי תל אביב, שהתקשתה אתמול (ראשון) לנצח את מכבי חיפה. 2 דקות לסיום פיגרה מכבי ב-7 נקודות, בצל התקרית בין ג'רמיין ג'קסון לגיא פניני, שגרמה להרחקתם. מכבי חיפה איבדה כדור קריטי לאחר שמסירה של בן שימול ספק פגעה ברגל של ריצ'רד הנדריקס ועברה לצד הצהוב, שהבטיח לעצמו את הניצחון. זה היה משחק חם, ויש לציין כי במהלכו חלק מאוהדי מכבי חיפה שרו שירים פרובוקטיביים, כולל זלזול בכבודו של אבי כהן המנוח.

הנדריקס אינו מספק תירוצים זולים לאחר הניצחון הדחוק, ועשה כבוד ליריבה. "המשחק היה קשה כי חיפה קבוצה מוכשרת וטובה. יש לנו הרבה כבוד אליהם. יש שם הרבה שחקנים טובים, ובסופו של דבר הם מהווים יריב שקול ונתנו מאבק טוב מאוד", אמר הנדריקס ל"וואלה! ספורט".

כשנשאל האם מכבי התעייפה בעקבות סדרת המשחקים מול קאחה, השיב: "אנחנו לא עייפים. אל תמעיטו מהקרדיט של חיפה". עם זאת, גם הוא מודה כי יתכן ש"השחקנים שלנו לא הביאו את הטוב ביותר שלהם למשחק". בסך הכול, הנדריקס שבע רצון מהניצחון. "אני שמח, כי היה חשוב לשמר את המומנטום".

על הנחיתה מהגבהים והחדות של היורוליג אל הליגה הישראלית אמר הנדריקס: "בסופו של דבר אנחנו צריכים להישאר מרוכזים, מפוקסים וחדורי מוטיבציה. אולי זה טיפה קשה לחזור לליגה הישראלית אחרי שבועיים שבהם שיחקנו ברמה הכי גבוהה של אירופה, אבל אנחנו חייבים לחזור למוטב". וכן, זה עושה לו חם בלב שדורון פרקינס הגיע לראות את המשחק. "אני שמח שדורון הגיע לכאן לתמוך בנו. הוא חלק הקבוצה וכמובן שכולנו רוצים לראות אותו על הפרקט, הוא חסר לנו ואנחנו מרגישים את זה. זה מראה הרבה איזה בן אדם הוא, שהוא בא לתמוך ולפרגן".

"חשוב לזכור", המשיך הנדריקס, "שאנחנו קבוצה מאוחדת, לכולם פה אכפת אחד מהשני, וזה מקל עלינו קבוצתית וגם אישית, שכל אחד מחזיק אחד את השני". לא נותר אלא להיווכח אם קבוצת הסופר-גלו תדביק לעצמה את אתגרי העתיד.

אידסון: "לא חושב שהתקרית בסיום היא זו שעזרה"

צ'אק אידסון , שקלע סל ועבירה ברגעים המכריעים של המשחק, הוסיף: "אף אחד לא ציפה שהמשחק יהיה קל מול מכבי חיפה, המשחק ביום חמישי ובכלל השבועיים האחרונים סחטו מאיתנו הרבה מאוד אנרגיה, נקלענו לפיגור ואני שמח שניצחנו, אבל בגדול אנחנו חייבים לשמור על ריכוז גבוה, כי הליגה תתפוס את הנפח בחודש הקרוב עד הפיינל פור".

אידסון התייחס לתקרית בין ג'רמיין ג'קסון לגיא פניני. "אני לא חושב שהתקרית בסיום היא זו שעזרה", אמר אידסון. "לי זה לא עזר, ניצחנו כי לחצנו על הדוושה. אני לא כל כך ראיתי את התקרית אז אני לא יכול להגיב עליה, אבל אני בטוח שזה לא פניני, אלא שהתגרו בו קודם ולכן קרה מה שקרה איתו".

"לא אכפת לי מה חיפה חושבים, אנחנו ניצחנו במשחק וזה הדבר הכי חשוב", סבור אידסון. לגבי פציעתו של פרקינס אמר האמריקאי: "קשה לנו בלי פרקינס, זה פגע בנו. חבל שפרקינס נפצע ועוד ברגעים החשובים של העונה, זה משמעותי מאוד עבורנו מבחינה מקצועית ורואים את זה, אנחנו חייבים ללמוד לשחק בלעדיו, עכשיו אנחנו צריכים להסתגל למצב הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully