וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "רוצים להחליף מאמן, אין מי שייקח את ההחלטה"

חברי ההנהלה מקווים כי ראש העיר יקבל את ההחלטה לפטר את דראפיץ', שאמר: "יש לי עדיין השפעה". שירזי: "שואפים ליותר"

שש שנים אחרי ניצחון הבית הקודם שלה על בני סכנין, הביסה הערב (ראשון) הפועל חיפה 1:4 את קבוצת התחתית של סלובודאן דראפיץ' והשאירה עצמה בתמונת הפלייאוף העליון. אסי בלדוט (27), חנן ממן (50), עומר ורד (52) ומלך שערי הליגה עדן בסט (85) היו חתומים על השערים, כשעובדה זבידאת (67) רק צימק עבור סכנין האומללה. כמו השחקנים, גם ראש העיר מאזן גנאים ומספר חברי הנהלת סכנין הראו סימני ייאוש, ובדקה ה-60 החליטו לנטוש את האצטדיון. שבוע לפני משחק העונה של התחתית מול הפועל אשקלון, סכנין מצויה במשבר עמוק ונמצאת מתחת לקו האדום עם 21 נקודות בלבד.

נדמה כי הבעיות הכלכליות בסכנין מחלחלות היטב ליכולת המקצועית של הקבוצה. במחצית עוד ניסה דראפיץ' לעורר את השחקנים כשצעק: "אין לכם כבוד, אם הייתי יכול הייתי מחליף 10 שחקנים עכשיו. לא מגיע לאף אחד מכם להיות על המגרש". למרות זאת, הדברים לא עוררו את שחקני הקבוצה שבמחצית השנייה ספגו עוד שלושה שערים, ועקב כך נראה כי דראפיץ' בדרך לסיום תפקידו.

בתום המשחק אמרו כמה מחברי הנהלת הקבוצה: "מה שקורה כאן לא מקובל עלינו. נראה שהשחקנים הסכימו עם המצב שהם בדרך לליגה השנייה. חייב לקרות פה איזה נס. אנחנו חושבים להחליף את המאמן, אבל כרגע אין מי שייקח את ההחלטה הזאת". חלק מחברי ההנהלה המשיכו לבתיהם של מאזן גנאים והיו"ר המתפטר חסן אבו סלאח, בתקווה שאחד מהם ייקח את האחריות ויפטר את המאמן. בסכנין מתכננים עוד הלילה לדבר עם מספר מאמנים על מנת למצוא מישהו שיגיע במקומו של דראפיץ'.

דראפיץ' עצמו אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, אבל אני חושב שיש לי עדיין השפעה על הקבוצה. אם הייתי מרגיש שעושים לי כאן אמבוש או שביתה איטלקית, הייתי הולך הביתה. לא חושב שהשחקנים לא רצו, יש פה פשוט הרבה צעירים שקיבלו פיק ברכיים".

לגבי המשך דרכו אמר: "זו שאלה שצריך להפנות להנהלה. פשוט לא באנו למשחק היום והפסדנו בצדק. אף אחד לא היה טוב, וגם כקבוצה לא שיחקנו כמו שצריך. אנחנו צריכים להתמודד גם עם הקהל, זה קורה בכל קבוצה. עכשיו יש לנו משחק עונה מבחינתנו מול אשקלון וצריך להתכונן אליו כמו שצריך. נצטרך ללמוד את מה שעשינו לא טוב ולהמשיך הלאה".

ניצן שירזי: "חלום הפלייאוף העליון חי, נושם ובועט"

ניצן שירזי, מאמן הפועל חיפה, היה שבע רצון מהיכולת שהפגינו שחקניו: "אנחנו מסתפקים בכל ניצחון שמביא לנו שלוש נקודות ושמחים על התוצאה. חלום הפלייאוף העליון חי, נושם ובועט. הבטחנו את הפלייאוף האמצעי וחושבים על העליון. המהות של הכדורגל היא לשאוף כל הזמן יותר ויותר. אני מקווה שבשבוע הבא נוכל לעשות את קפיצת המדרגה שכולנו רוצים. עדן בן בסט עושה עונה חלומית מבחינתו, ואני מקווה שגם הוא ישאף ליותר ושהשם שלו יתנוסס בטבלאות מלך השערים, אותן זוכרים בעוד הרבה שנים. המהות של המועדון היא של שילוב שחקנים צעירים ואני מקווה שגם נצליח".

כובש השער השני, חנן ממן: "אני שמח שהשער שלי נכנס, אבל הכי חשוב שניצחנו. היינו אחרי שני הפסדים ואלוהים רצה לתת לנו סיכוי להגיע לפלייאוף העליון. בתחילת השנה המטרות היו הפלייאוף האמצעי, אבל קיבלנו תיאבון וכשאנחנו רואים לאן אנחנו יכולים להגיע לא נרצה לעצור עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully