וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדקת אפשרות להקדמת הפיינל פור ב-24 שעות

3.4.2011 / 13:13

במסגרת הדיונים בין ראשי מכבי ת"א להנהלת היורוליג הועלתה אפשרות לקיים את חצאי הגמר בחמישי ואת הגמר בשבת

ראשי מכבי תל אביב ממשיכים במגעים הקדחתניים עם ראשי היורוליג במטרה למצוא פתרון לבעיית גמר הפיינל פור שיתקיים בערב יום הזיכרון. אחד הפתרונות שהוצעו במסרת המגעים הוא הקדמת האירוע כולו ב-24 שעות. כלומר, שמשחקי חצי הגמר יתקיימו ביום חמישי (5.5) והגמר כעבור יומיים במוצאי שבת. האפשרות הזו נבדקת וזקוקה לאישור של הנהלת היורוליג והגופים המשדרים.

ראוי לציין כי במהלך השבוע בו יתקיים הפיינל פור עשויים להתקיים בברצלונה מספר אירועי ספורט גדולים. אם ברצלונה בכדורגל תעפיל לחצי גמר ליגת האלופות היא תארח את משחק הגומלין ביום שלישי (3.5) כאשר היריבה עשויה להיות ריאל מדריד. בסוף השבוע מתוכנן דרבי של ברצלונה בכדורגל בין בארסה לאספניול, כאשר המועד המדויק למשחק (שבת או ראשון) עדיין לא נקבע.

במכבי כבר הבהירו חד משמעית כי לא ישחקו בערב יום הזיכרון. המנכ"ל אלי דריקס אמר לוואלה! ספורט בעניין: "אני מקווה שנצליח להסדיר את הזזת מועד גמר הפיינל פור ומאמין ששמעון מזרחי ודיוויד פדרמן ישפיעו על הנהלת היורוליג. הייתי בפגישה מוקדמת לפני כמה שבועות עם אנשי היורוליג שבה העלינו את הבעיה, והם היו מודעים לה. הם לא אמרו לא, ולא אמרו כן, אלא שהם בודקים את הנושא. אם לשפוט לפי ההיסטוריה, אז למכבי יש כוח ביורוליג". שרת הספורט לימור לבנת שוחחה הבוקר עם מזרחי והציעה את עזרתה וכל סיוע אחר של המשרד בהזזת מועד הגמר.

כתבנו יהושע בריינר מוסיף כי ארגון יד לבנים פנה היום לנשיא המדינה שמעון פרס ולשר החוץ אביגדור ליברמן על מנת שאלה יתערבו במועד קיום משחק הגמר של הפיינל פור וימנעו מצב שבו מכבי תל אביב תשחק לאחר תחילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. הארגון ביקש מפרס וליברמן לפנות לשגרירות ספרד על מנת שיסייעו בשינוי מועד המשחק. "יש לעשות הכל על מנת שמפעל אירופאי חשוב ככל שיהיה לא יקיים את מסיבת הניצחון שלו ביום שבו מדינת ישראל מרכינה ראש. מיותר לציין שאל למכבי תל אביב לקחת חלק בטורניר אם אכן תעפיל למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully