וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה: "הוכחנו שקרית שמונה היא לא בלוף"

הדס גרינברג

3.4.2011 / 13:10

החלוץ מרוצה מהבטחת המקום בפלייאוף העליון: "זו עונה חלומית. בכל משחק יש 4-5 שחקני בית, זה מחמם את הלב"

בעירוני קרית שמונה חיכו כל העונה לרגע שהגיע אתמול (שבת), זה שהבטיח סופית את ההגעה של לפלייאוף העליון. הקבוצה פגשה את הפועל באר שבע ולמרות שלא הציגה אתמול יכולת דורסנית כמו נגד מכבי תל אביב ובגביע נגד אותה באר שבע, אבל עדיין הייתה עדיפה כשמעבר לשער של ויאם עמאשה שקבע 0:1 בסיום, נרשמו החמצות של עדי אלישע, אופיר חמו ואדריאן רוצ'ט.

עמאשה שכבש את שערו העשירי העונה ב-16 משחקים (נעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה), התייחס להבטחת המקום בפלייאוף העליון ואמר לוואלה! ספורט: "מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון. עשינו עונה נפלאה מכל הבחינות. את גביע הטוטו כבר הנפנו, אנחנו ברבע גמר גביע המדינה וללא ספק זו עונה חלומית. האמת שלא האמנו. בהתחלה אנשים חשבו שאנחנו סתם משחקים טוב, אבל הוכחנו כל העונה שקרית שמונה זה לא בלוף".

בקרית שמונה זוכרים היטב שגם בפעם שעברה שהקבוצה עלתה לליגת העל, היא רשמה הצלחה גדולה וסיימה במקום השלישי, אבל מיד לאחר מכן נשרה בחזרה ללאומית. "בעונה ההיא הגענו למקום השלישי, אבל העונה יש משהו הרבה יותר מיוחד", אמר עמאשה, "יש כאן הרבה שחקנים בית, שחקנים צעירים. אין שמות ואין כוכבים. בכל משחק יש ארבעה-חמישה שחקנים שגדלו בקבוצה. זה מחמם את הלב ועושה את העונה שלנו מיוחדת וזה מתווסף לזה שאנחנו משחקים כדורגל יפה".

"אם אנחנו באזור, אז למה לא כרטיס לאירופה? אנחנו רוצים אירופה ויכולים לעשות את זה", התייחס עמאשה למטרה הבאה אחרי שהכרטיס לפלייאוף העליון כבר הובטח. החלוץ התייחס גם לפציעה הממושכת שבגינה נעדר תקופה ארוכה: "זה מעבן שהייתי יכול להיות עם כמות שערים כפולה, אבל העיקר שהפציעה מאחורי. בחודשיים וחצי שהייתי בחוץ עבדתי קשה וזה עזר לי לחזור כמו שחזרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully