וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד: "לא קל להרים שחקנים מהמצב הזה"

3.4.2011 / 10:18

מאמן אשקלון חגג את הניצחון, תיאר את השינוי והוסיף: "כל משחק מלחמת עולם". הקהל ממשיך במחאה נגד פרוספר אזגי

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בהפועל אשקלון לאחר הניצחון 1:2 את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. מספיק היה לראות את אנשי הקבוצה והבעלים פרוספר אזגי ביציע הכבוד, שהיה על סף התמוטטות בדקות הסיום, כדי להבין מה עובר על המועדון בתקופה האחרונה. ההסתבכות בתחתית, יחד עם האווירה השלילית מסביב בנוגע להתנהלות מול המאמן שפוטר גיא עזורי, לא הוסיפו כבוד.

המאמן אלי מחפוד החדיר בשחקניו במשך כל השבוע אמונה שהם יכולים לנצח, למרות שמחמוד עבאס היה מוכן להסתפק גם בפחות. "לא חשבתי שננצח", אמר עבאס. "לפני המשחק הייתי קונה תיקו כדי לעצור את רצף ההפסדים אבל שיחקנו טוב, הבקענו, החמצנו פנדלים. באופן אישי הרגשתי לא טוב אחרי שהחמצנו הפנדל והשוויון של בית"ר אבל אני שמח שהחברים ידעו להתאושש. עזורי עשה עבודה טובה וגם מחפוד עושה עבודה טובה. בלי קשר מי המאמן, אנחנו חייבים להילחם, לשחק חזק ולעשות הכל כדי להישאר בליגה".

מי שקיבל את מירב המחמאות מאנשי המועדון היה מחפוד, שהוסיף: "המשחק בשבוע הבא בסכנין הוא משחק על תשע נקודות בגלל הקיזוז וכל מה שמסביב, אנחנו צריכים להבין שכל משחק יהיה מלחמת עולם. אם לא נפנים זאת, לא נגיע לאן שאנו רוצים להגיע. בשבועיים האחרונים הספקתי להשפיע קצת על השחקנים, החמצנו פנדלים מהלחץ. לא קל להרים שחקני כדורגל מהמצב שהם היו בו. הייתה השפעה גדולה מאוד לקהל שלנו, ולעובדה שהוא תמך בנו גם כשהלך קשה. ירדנו למחצית במצב מנטאלי רע והרמתי להם את הראש. הסברתי להם שהם יכולים לעלות שבורים ולקבל בראש או לעלות כמו גברים ולהרים את עצמם".

באשקלון היו מאוד מרוצים מחזרת הקהל ושוקלים להמשיך ולשמור על מחירי כרטיסים נמוכים כדי לקבל גב במאבקי התחתית. עם זאת, האוהדים המשיכו במאבקם נגד אזגי והם לא פסקו מלקלל אותו בסיום. הם הודיעו כי ימשיכו במלחמתם נגד היו"ר, וכי שום ניצחון לא ישנה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully