וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עלי עוסמאן גמר את העונה

3.4.2011 / 21:30

המגן הימני עבר בדיקת MRI וצפוי להיעדרות ממושכת מהמגרשים. עידן ורד: "מעכשיו יש לנו שבעה גמרים"

גל הפציעות ממשיך להכות במכבי חיפה. אתמול (שבת) הצטרפו אל רשימת הפצועים ג'ון קולמה, ולדימיר דבאלישווילי ועלי עוסמאן, שהערב גילה כי גמר את העונה. כפי שהעריכו בקבוצה, עוסמאן שעבר היום בדיקת MRI, סובל מקרע חיצוני במיניסקוס וצפוי להיעדר תקופה ממושכת. המגן הימני יעבור אורתוסקופיה ביום שלישי ואז יידע כמה זמן תימשך בדיוק תקופת ההחלמה.

"הוכחנו אמש אופי, יש לנו קבוצה של גברים. למרות חסרון של לא מעט שחקנים, אלו שעלו נתנו הכל", כך אמר הבוקר קשר מכבי חיפה, עידן ורד, לאתר רשמי של מכבי חיפה בעקבות הניצחון אמש על הפועל עכו. "מבחינתנו, הפלייאוף מתחיל כבר מול קרית שמונה. יש לנו שבעה גמרים. הקהל אתמול היה מדהים ודחף אותנו. אנחנו צריכים איצטדיון מלא מול קרית שמונה. עם הקהל שלנו – הכל אפשרי". ורד הגיע בסוף השבוע לשגרירות רומניה בישראל והוא עדיין נמצא בתהליך מתקדם לקבלת דרכון רומני, אם כי הוא עדיין לא קיבל אותו.

באימון הבוקר ערך המאמן אלישע לוי אסיפה לשחקנים ואמר בעקבות הניצחון: "אתמול הראנו אופי. צריך לדעת לנצח משחקים כאלו. מבחינה טקטית עמדנו יפה ולמרות התנאים ידענו לנצח. זה מעיד על כך שאנחנו קבוצה טובה. הצלחנו לנצח למרות שהרבה שחקנים נפצעו". לקראת סיום האסיפה הוסיף המאמן: "הפנים לקריית שמונה. אסור לנו לאבד נקודות בשלב הזה של העונה".

בחיפה מרוצים מאוד מהשתלבותו של הבלם אנדריי פיליאבסקי שימשיך בעונה הבאה בקבוצה, בלי קשר לשאלת המשך דרכו של אריק בנאדו. אייל משומר יחתום בקרוב על חוזה לארבע שנים בקבוצה, אם כי הפגישה טרם נקבעה. גוסטבו בוקולי דורש חוזה לשנתיים עם אופציה לפרישה בשלישית, אבל ייתכן שבחיפה יסכימו להחתימו לעונה אחת בלבד. הצדדים ייפגשו בקרוב כדי לנסות ולמצוא פתרון לעניין.

בינתיים, מסתמנת תמונה לפיה ליאור רפאלוב יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה. סוכנו, דודו דהאן, מנסה להוציא אותו לליגה בכירה ועניין סקאוטים מקבוצות מגרמניה, שעוד יגיעו לעקוב אחריו העונה. מתברר כי לרפאלוב אין סעיף יציאה לחו"ל בחוזה ולכן אם יסכם בקבוצה אחרת, הקבוצות יצטרכו להגיע לסיכום לגביו. רפאלוב ואייל משומר אמורים לפתוח ב-11 מול קרית שמונה, במחזור הלפני אחרון במסגרת העונה הרגילה. כפי שנראה כרגע, יניב קטן יפתח על הספסל.

סוכניו של החלוץ הגנאי ננה פוקו, סגן מלך השערים בליגה הגנאית, קיבלו הוראה להביא את השחקן לארץ, אם כי בימים האחרונים נותק הקשר עימם ובתחילת השבוע הנוכחי יוחלט סופית האם יגיע להתרשמות ישראל.

(עדכון ראשון: 10:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully