וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא מאמינים: "אנחנו פראיירים, הסתבכנו בפלייאוף התחתון"

3.4.2011 / 9:50

אחרי ההפסד באשקלון, במועדון השלימו עם הירידה לפלייאוף התחתון. שחקן בקבוצה: "לכל התחתית חילקנו מתנות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בשבועות האחרנים בבית"ר ירושלים עסקו בעיקר בחישובים ביחס למשחקים שנותרו לקבוצה אל מול אלה של הפועל באר שבע. המטרה הייתה כמובן לחלוף על פני הקבוצה של ניר קלינגר בדרך לפלייאוף האמצעי ובבית"ר סימנו את מחזור אתמול כזה שבו הפער היה אמור להצטמצם. באר שבע יצאה למשחק קשה מאוד בקרית שמונה ובית"ר הגיעה לאשקלון שעלתה לשחק לאחר שמונה הפסדים רצופים. בפועל, הפנטזיה של בית"ר קיבלה מכה קשה אתמול ולאחר ההפסד 2:1, אפשר היה לחוש באווירת הנכאים שהייתה באיזור חדר ההלבשה והאכזבה ניכרה היטב על פניהם של אנשי הצוות המקצועי וההנהלה.

כעת, התחושה במועדון היא שהפלייאוף האמצעי כבר לא בהישג יד כשבית"ר רחוקה ארבע נקודות מבאר שבע שני מחזורים לתום העונה הסדירה. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו פראיירים, עכשיו הסתבכנו בפלייאוף התחתון כשכל שבוע יהיו משחקים כאלה כמו מול אשקלון. היה לנו משחק ביד עם כל כך הרבה הזדמנויות ואני לא יודע איך אנחנו יורדים מכאן מפסידים. לכל התחתית חילקנו מתנות, הפסדנו לאשקלון , פתח תקוה וסכנין ועשינו תיקו עם אשדוד והפועל רמת גן. פראיירים, פשוט פראיירים".

המאמן רוני לוי עודד את שחקניו במחצית (במצב של 1:1) ודיבר איתם על המומנטום של גול השוויון שכבשו בדקה ה-45, אך הדברים לא צלחו וכבר בפתיחת המחצית השנייה אשקלון עלתה ל-1:2. לוי ביצע מספר שינויים התקפיים שיצרו לחץ על הגנת אשקלון, אך לא תורגמו לשערים. בסיום אמר לוי לאנשי המועדון: "הגענו להרבה מאוד מצבים. אי אפשר להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא להבקיע, זה לא הגיוני". חן עזריאל, שספג כרטיס אדום, יחמיץ את המשחק הביתי נגד הפועל עכו בשבת הבאה.

בימים הקרובה צפויים להיערך מספר פגישות בין נציגיו של גומא אגייאר לנציגיו של ארקדי גאיידמק ואיציק קורנפיין בנוגע לסייגים שיש לאגייאר מחובות עתידיים של המועדון שאותם אין הוא מוכן בשלב זה לקחת עליו. יחד עם זאת, שני הצדדים אכן מראים גישה חיובים בימים האחרונים וייתכן ובכל זאת ניתן יהיה להגיע לסיכום לאחר הפגישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully