וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "למכבי יש כוח ביורוליג"

3.4.2011 / 7:24

המנכ"ל אופטימי לגבי הזזת מועד גמר הפיינל פור ("הם לא אמרו לא") וטוען: "מכבי החזירה את העוצמה שאפיינה אותה בעבר"

"אני מקווה שנצליח להסדיר את הזזת מועד גמר הפיינל פור. אני מאמין ששמעון מזרחי ודיוויד פדרמן ישפיעו על הנהלת היורוליג", כך אמר מנכ"ל מכבי תל אביב אלי דריקס לוואלה! ספורט, בהתבטאות נדירה יחסית לתקשורת. "אני מסכים לגמרי עם דבריהם של מזרחי ופדרמן. קבוצה שרואה את עצמה כקבוצה של המדינה אינה יכולה להרשות לעצמה לעלות לשחק בערב יום הזיכרון, שמאוד חשוב ומשמעותי למדינה. הייתי מגדיר אותו אולי אפילו כהערב הכי חשוב".

לדברי המנכ"ל, הנהלת היורוליג מגלה רגישות לנושא: "הייתי בפגישה מוקדמת לפני כמה שבועות עם אנשי היורוליג שבה העלינו את הבעיה, והם היו מודעים לה. הם לא אמרו לא, ולא אמרו כן, אלא שהם בודקים את הנושא". מה הסיכויים? דריקס אופטימי: "אם לשפוט לפי ההיסטוריה, אז למכבי יש כוח ביורוליג. אני מאוד מקווה וגם מאמין שבסופו של דבר זה יסתדר".

דריקס, שממעט העונה להתראיין, התייחס להישג המקצועי הנהדר של הצהובים: "העפלנו לפיינל פור ועשינו את זה בצורה מאוד יפה, מרשימה ומשכנעץ גם בשלב המוקדם, גם בטופ 16 וכמובן בההצלבה. הגיע לנו לעלות לפיינל פור".

דריקס סבור שהצלחתה של מכבי העונה קשורה במספר גורמים: "הנהלה שנתנה שקט, שחקנים שבאים עם רוח לחימה מקצוענות והשקעה והמאמן, שהשרה את רוחו על כל המערכת. כמובן שגם הקהל שדוחף את הקבוצה הזאת. אני חמש שנים במערכת וזה פיינל פור שני שלי, אבל אווירה כזאת במשחקים של מכבי לא חוויתי".

המנכ"ל מעיד כי אהדת העם חוזרת לקבוצה: "לאחר תקופה קשה, אני חושב שמכבי החזירה לעצמה את העוצמה והאהבה שאפיינו אותה בעבר. אני בהחלט מרגיש את האהדה ברחוב, אנחנו מקבלים פידבקים מאוד חזקים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו".

כתבנו יהושע בריינר מוסיף כי ארגון יד לבנים פנה היום לנשיא המדינה שמעון פרס ולשר החוץ אביגדור ליברמן על מנת שאלה יתערבו במועד קיום משחק הגמר של הפיינל פור וימנעו מצב שבו מכבי תל אביב תשחק לאחר תחילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. הארגון ביקש מפרס וליברמן לפנות לשגרירות ספרד על מנת שיסייעו בשינוי מועד המשחק. "יש לעשות הכל על מנת שמפעל אירופאי חשוב ככל שיהיה לא יקיים את מסיבת הניצחון שלו ביום שבו מדינת ישראל מרכינה ראש. מיותר לציין שאל למכבי תל אביב לקחת חלק בטורניר אם אכן תעפיל למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully