וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר וקונטיקט עלו לגמר טורניר המכללות

3.4.2011 / 6:51

הבולדוגס העפילו לגמר שני ברציפות כשעצרו את VCU עם 62:70. יוקון המותשת החזיקה מעמד עם 55:56 על קנטאקי

אחרי הטורניר הפרוע במיוחד שסיפק לנו מרץ המשוגע השנה, זכינו לעוד שתי דרמות גם בפיינל פור הלילה (בין שבת לראשון). כשהעשן התפזר בריליאנט סטדיום ביוסטון, אצטדיון הפוטבול שהפך לכבוד האירוע לאולם כדורסל שמיקד את תשומת הלב של עשרות מיליוני אמריקאים, חגגו באטלר וקונטיקט את העפלתן לגמר, שייערך בלילה שבין שני לשלישי (4:00 שעון ישראל, שידור ישיר ב-ESPN וב-METV).

באטלר עשתה זאת עם 62:70 על VCU וחזרה לקרב על האליפות שנה אחרי שנכנעה בו לדיוק, וקונטיקט גברה בקרב חפירות על קנטאקי 55:56 ועלתה לגמר שלישי בתולדותיה, בתקווה לשחזר את שני הניצחונות משני הגמרים הקודמים שלה.

VCU - באטלר 70:62

בתור אנדרדוגים או בתור פייבוריטים, הבולדוגס פשוט לא מוותרים. הסינדרלה הרשמית של אמריקה סירבה להסתפק בהעפלה ההיסטורית לגמר אשתקד וחזרה למעמד השיא של הענף פעם נוספת בתקווה להשלים את העבודה. הראמס קיוו לרשום סנסציה משלהם ולהשתחל לגמר כל הדרך מהפירסט פור, אבל על סינדרלה לא מאיימים בנעל זכוכית.

VCU פתחה היטב ואף הוליכה בשמונה נקודות במחצית הראשונה, אבל מאט הווארד דאג להוריד את באטלר להפסקה ביתרון 28:34. הראמס נשארו קרובים למרות שהצליפות המוכרות שלהם מבחוץ מהשבועיים האחרונים הלכו והתמעטו (8 מ-22 מחוץ לקשת בסיום), ובאמצע המחצית השנייה הוליך שלווין מאק ריצה מצוינת שנתנו לבולדוגס יתרון של 11 נקודות, עליו שמרה בנחישות גם אחרי העבירה הרביעית של הווארד ששלחה אותו לספסל.

ג'יימי סקין היה מאופס עם 27 נקודות, אבל הניסים נגמרו לראמס בדקות הסיום. מאק סיים עם 24 נקודות למנצחים, הווארד עזר עם 17 ו-8 ריבאונדים.

קונטיקט - קנטאקי 55:56

העייפות המצטברת מהדרך הארוכה שעשו עד ליוסטון השפיעה על יוקון, אבל קמבה ווקר וחבריו לא התכוונו לוותר על ההזדמנות להאריך את המסע בעוד יומיים. חמישה ניצחונות רצופים הספיקו להם לחגוג זכייה בטורניר הביג איסט, ואחרי שבריקוד הגדול הם האריכו את הרצף המדהים לעשרה ניצחונות, ההאסקיז נמצאים מרחק של ניצחון אחד מהארץ המובטחת.

המשחק שהיה אמור להיות האיכותי יותר מבין השניים הפך במהירות לקרב חפירות, ובסיום יוקון חגגה למרות שקלעה רק 1 מ-12 מחוץ לקשת. ווקר הוליך את קבוצתו ליתרון של 21:31 בסיום המחצית הראשונה, לפני שברנדון נייט החזיר את הווילדקאטס שלו עד 48:48, אבל אז הבחורים של ג'ון קאליפרי נבלמו לחלוטין ולא קלעו נקודה במשך חמש דקות וחצי, כשמנגד ווקר לקח אחריות כהרגלו והריץ את יוקון ל-48:54, יתרון אותו כבר לא הצליחה קנטאקי למחוק.

ווקר סיים עם 18 נקודות (6 מ-15 מהשדה), והוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ג'רמי לאמב עזר לו עם 12 נקודות ו-9 קרשים. מנגד קלע נייט 17 נקודות (6 מ-23 מהשדה), כולל שלשה חסרת חשיבות עם הבאזר, טרנס ג'ונס סיים עם 11 נקודות ו-15 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully