וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני סכנין: הכל לוט בערפל

שירזי לא תרגל הרכב, וייאלץ להסתדר ללא שלושה שחקנים. האורחת תנסה להתאושש מסערות השבוע (א', 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לשתי הקבוצות אין היסטוריה ארוכה של מפגשים. מאז עונת 2006/07, שבה השתיים היו בליגה הלאומית ועוד עונה וחצי בליגת העל, חיפה עדיין לא הצליחה להנחיל הפסד לסכנין בקרית אליעזר.

* בעונה שעברה הביסה חיפה את סכנין 0:3 במשחק הראשון בדוחא והפסידה בקרית אליעזר. העונה חיפה השיגה ניצחון בדוחא כששוב היא כבשה שלושה שערים.

* חיפה לא ניצחה בבית כבר ארבעה משחקים. בכלל, האדומים מהכרמל קבוצת חוץ טובה יותר, ומתוך 10 ניצחונות שיש לקבוצה העונה, שישה הושגו בחוץ.

* בארבעת משחקי החוץ האחרונים של סכנין, הקבוצה הפסידה פעמיים לשתי מוליכות הטבלה ורשמה עוד ניצחון ותיקו אחד. מתוך חמישה ניצחונות של סכנין בסך הכל העונה שלושה היו מחוץ לדוחא.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

שלא כמנהגו, בחר היום (שבת) ניצן שירזי לא לקיים אסיפה ואף לא תרגל את ההרכב שאמור לפתוח מול סכנין. אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, חיפה לא רק שרוצה לחזור למסלול הניצחונות, אלא אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי להתברג בפלייאוף העליון, היא חייבת את הניצחון.

שירזי יחסר שלושה שחקנים: יוסי דורה המוצהב, שרון לוי וניקולה גרוביישיץ' הפצועים. את מקומו של דורה בקישור האחורי אמור לתפוס אושרי ראש, כשגולן חרמון יחזור למרכז ההגנה לצדו של סביטי ליפנייה. שירזי מתלבט בין רועי שוקרני לרן אבוקרט עדיין, אך נראה שלאחרון יש סיכויים גבוהים יותר לפתוח.

בני סכנין:

בנוסף לבעיות הכלכליות והתפטרות היו"ר חסן אבו סאלח, בסכנין יודעים כי המשחק הוא סוג של חיים ומוות בליגת העל מבחינתם, לאור הניצחון של הפועל אשקלון והירידה אל מתחת לקו האדום. בקבוצה מודעים לכך שהפסד בקרית אליעזר יהווה מכה קשה למוראל לקראת המשך העונה.

אם הקבוצה תמשיך להציג כדורגל ללא מעוף כמו בשבועות האחרונים, קיימת אפשרות שבגלל עזיבתו של אבו סאלח, גם המאמן סלובודן דראפיץ' יפוטר, זאת משום שאבו סאלח היה אחד מתומכיו היחידים במועדון. בצד המקצועי, דראפיץ' מתכנן שני שינויים עיקריים. לירן כהן וחמד גנאים ישובו להרכב על חשבונם של דנאיל מיטב ואחמד קאסום. כמו כן, פטי יא יא, שסבל מפציעה ולא שיחק במחזור הקודם, ישוב למרכז ההגנה.

יעמדו למבחן:

הפועל חיפה: עדן בן בסט

ללא ספק, החלוץ השתפר העונה בכל אספקט של המשחק והפך להיות המנהיג של שירזי על המגרש. הפועל חיפה תתייצב למשחק קריטי עבורה להמשך העונה כשהיא חייבת ניצחון בכדי להמשיך לחלום על הפלייאוף העליון. בן בסט, שבשני המחזורים האחרונים קצת נעלם כמו חבריו, יצטרך שוב לחזור להוביל את החבר'ה באדום על המגרש בכדי להשאיר את חלומו של יואב כץ חי ובועט.

בני סכנין: עידן ויצמן

הקשר, שרצה מאוד להגיע לחיפה בקיץ האחרון, עזב לטובת סכנין לקראת תום חלון ההעברות. מאז, הקשר נעשה סוג של בעל הבית במרכז השדה של דראפיץ'. מול הפועל חיפה, לא רק שהוא ירצה להוכיח לחיפה שהיא טעתה, כשלא נתנה לו יותר אפשרויות בהרכב, אלא יצטרך יחד עם חאלד חלאיילה לשלוט במרכז המגרש בכדי שלסכנין יהיה סיכוי להוציא נקודות מהמשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, רן אבוקרט, חנן ממן, אסי בלדוט, סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, נסטיה צ'ה, חמד גנאים, לירן כהן, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully