וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי שוב שוחח עם היורוליג: "עדיין אין החלטה"

2.4.2011 / 22:07

יו"ר מכבי תל אביב ממשיך לנסות לשנות את מועד הגמר, אך הודה: "כרגע אין שום שינוי והחלטות, ולא יהיו עד יום רביעי"

48 שעות אחרי שחגגו מול קאחה לבוראל, מכבי תל אביב עדיין לא מצאה פיתרון בנוגע להזזת שעת משחק הגמר של טורניר הפיינל פור שמתוכנן ל-8 במאי בברצלונה. קברניטי הקבוצה הצהובה שוחחו במהלך סוף השבוע עם הנהלת היורוליג כשהם מבהירים שוב, בצורה נחרצת, כי אינם מוכנים לשחק בערב יום הזיכרון. על פי גורם במכבי תל אביב, ראשי היורוליג הסבירו את הקשיים העומדים בפניהם, וגורם ביורוליג אמר אתמול לוואלה! ספורט: "יש הרבה מאוד ספונסרים והתחייבויות לתחנות טלוויזיה, וזה לא תלוי רק בנו".

שמעון מזרחי, שדיבר עם הנהלת היורוליג מספר פעמים, אמר הערב (שבת) לוואלה! ספורט: "כרגע אין שום שינוי ושום החלטות ולא יהיו עד יום רביעי". מזרחי אישר כי לראשי היורוליג הובהר כי אין בכוונת הקבוצה לשחק בערב יום הזיכרון. "מה שברור ליורוליג זה שלאחר השמעת הצפירה בישראל, אנחנו לא נוכל לשחק", אמר היו"ר.

כידוע, עוד לפני שהסתיימה הסדרה בין מכבי תל אביב לקאחה לבוראל, נערכו דיונים אינטנסיביים בין ראשי מכבי לראשי היורוליג בנוגע למועד הגמר. שני הצדדים קבעו להמשיך ולדון בסוגיה, כשכרגע אין החלטה כיצד היא תיפתר. אנשי הקבוצה - היו"ר שמעון מזרחי, הבעלים דיוויד פדרמן, המנהל גור שלף והמאמן דיוויד בלאט - הציגו עמדה אחידה ונחרצת מאז העלייה לפיינל פור ודחו מכל וכל את האפשרות כי הקבוצה תשחק ביום הזיכרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully