וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "השגנו את המטרות שלנו, אנחנו רוצים יותר"

2.4.2011 / 21:44

מאמן מכבי נתניה לא הסתפק ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה. סנסוני יעמוד לוועדת משמעת. אלירן דנין התעמת עם אוהדי נתניה

מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 2:2 באצטדיון הקופסה, והאורחים יצאו מרוצים מהתוצאה למרות שהגיעו במטרה לקחת שלוש נקודות, לאור הרחקתו של סבסטיאן סנסוני וההתפתחויות במגרש.

"לקחנו בחשבון שיש לנו שלושה משחקים אחרונים קשים", אמר פרדי דוד בסיום. "אם יהיו לנו 11 שחקנים בריאים ולא מורחקים נוכל גם לקחת ארבע נקודות מול מכבי תל אביב ובני יהודה אני חושב שהמעשה של סנסוני היה טפשי, אבל השחקנים שלי נתנו מעל ומעבר, ובראש ובראשונה היה חשוב לא להפסיד. עומר גולן יחזור השבוע לאימונים ונראה מה קורה איתו, אני צריך אותו לידי".

בקבוצה אישרו שהם יעמידו את סנסוני לוועדת משמעת, משום שזו אינה ההרחקה הראשונה שלו העונה. גורם בקבוצה אמר: "הוא צריך לקחת יותר אחריות לפני שהוא מקבל כרטיסים אדומים. דבר כזה יכול למוטט קבוצה". אורי אוזן שנפצע, נלקח לבית החולים שם נעשו לו 22 תפרים.

בסיום המשחק התפתחה תקרית בין אלירן דנין לקהל המקומי, כשאוהדי נתניה נצמדו לגדר המפרידה בין היציע לחדר ההלבשה וגידפו את המגן שגדל בבית"ר נס טוברוק. דנין, שרצה להגיב, נעצר על ידי חבריו לקבוצה, ירד לחדר ההלבשה ואמר: "הם לא שווים התייחסות".

בנתניה נאלצו להסתפק בנקודה ביתית אחרי ה-0:3 המרשים על מכבי תל אביב בבלומפילד במחזור הקודם, וראובן עטר אמר לאחר המשחק: "תקפנו עם הרבה שחקנים, אבל שני החלוצים שלהם נמצאים בכושר טוב. בשונה מהמשחק נגד קרית שמונה ספגנו מטעות לא אופיינית, בסך הכל שלטנו והייתה מחויבות במגרש. עכשיו נצטרך לנצח במחזורים הקרובים. את המטרות שלנו כבר השגנו, אבל עכשיו אנחנו רוצים יותר. המטרה שלנו היא להיות מרוכזים לבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully