וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נגזר עלינו להילחם עד הסוף"

2.4.2011 / 21:39

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה מכך שהקבוצה כנראה לא תגיע לפלייאוף האמצעי. מחפוד: "אמרתי לשחקנים שאם נפסיד - נרד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שמחה גדולה נרשמה הערב (שבת) בהפועל אשקלון אחרי הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים במחזור ה-28 בליגת העל. עבור הקבוצה מהדרום היה זה ניצחון ראשון אחרי למעלה מחודשיים וקטיעת רצף לא מחמיא של שמונה הפסדים, כשהבונוס הופיע בדמות עלייה זמנית מעל הקו האדום. בית"ר לעומת זאת, חזרה להפסיד ולספוג אחרי שלושה משחקים.

אלי מחפוד, שעמד על הקווים בהפסד למכבי חיפה במחזור הקודם, ניצח היום משחק ראשון עם אשקלון. "כשהגעתי להפועל אשקלון אמרתי שיש לנו שמונה משחקים ושכל אחד מהם זה מלחמת עולם. היום היה הראשון שבהם", אמר מחפוד המאושר, "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאם ננצח יש סיכוי להישאר בליגה, ושאם נרד - וכל אחד מהם צריך להחליט איך הוא ניגש למשחק הזה".

מחפוד הוסיף: "קשה לשנות קבוצה בשבוע ולכן עבדנו על אלמנטים של לחימה ועבודה קשה. השחקנים הגיעו מרוכזים היום ורצו יותר ואני אפילו שמח על שני הפנדלים שהחמצנו כי אם היינו מבקיעים אותם ומנצחים 1:4, היו חושבים שיש פה ברצלונה. יש לנו מלחמת עולם בשבוע הבא בסכנין ואנחנו צריכים לשכוח החל ממחר את המשחק הזה ולהתכונן".

בבית"ר היו מאוכזבים והמאמן רוני לוי אמר: "אכזבה גדולה. ציפינו לפתוח פער מהקבוצות שמתחתינו ולצמצם את הפער מהפלייאוף האמצעי ובהפסד הזה קרה הדבר ההפוך. נגזר עלינו להילחם עד הסוף וככל הנראה לא נהיה בפלייאוף האמצעי. ספגנו גול מהיר בפתיחה וכתוצאה מכך רדפנו אחרי אשקלון. כשרודפים אחרי קבוצה נחשפים יותר. הגענו להרבה מצבים אבל לא השכלנו לנצל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully